ورزشی

واکنش متفاوت عربستانی‌ها به تصمیم AFC/ قطر و امارات دو گزینه احتمالی میزبانی

خبرمهم: بر اساس ادعای رسانه‌های سعودی درباره تصمیم AFC در برگزاری بازی‌های نماینده‌های ایران و عربستان در زمین بی‌طرف، این موضوع با واکنش متفاوت عربستانی‌ها همراه بوده است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، سعودی اسپورت مدعی شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که دو دیدار بین نماینده‌های ایران با عربستان در زمین بی‌طرف برگزار شود.به این ترتیب و طبق اعلام AFC  بازی استقلال با الهلال در ۱۳ سپتامبر(۲۲ شهریور) و النصر با تراکتور در ۱۴ سپتامبر(۲۳ شهریور) برگزار خواهد شد این درحالی بود که باید طبق اعلام قبلی استقلال در ورزشگاه آزادی از الهلال پذیرایی می‌کرد و تراکتور هم راهی عربستان می‌شد.
این موضوع درباره تصمیم AFC واکنش متفاوت هواداران الهلال و النصر را در فضای مجازی به دنبال داشت و باعث تمسخر و کری خوانی بین آن‌ها شد.
هواداران الهلال از این تصمیم AFC بسیار خوشحال هستند این درحالی است که النصری‌ها خشمگین هستند و به این تصمیم معترض هستند.
روزنامه سعودی اسپورت در ادامه گزارش خود نوشت که به احتمال خیلی زیاد از بین قطر و امارات یکی به عنوان میزبان دو دیدار النصر و تراکتور و الهلال و استقلال انتخاب شود. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا