ورزشی

ایران با یک نماینده کمتر در مصاف با رقبا

خبرمهم: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با یک نماینده کمتر نسب به حریفان در رقابت‌های جهانی صربستان حضور خواهد داشت.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز (پنج شنبه) در بلگراد صربستان با رقابت‌های اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم آغاز شده است که تیم ایران به دلیل سر وزن نرسیدن امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم با یک نماینده کمتر به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

بر همین اساس در وزن ۷۰ کیلوگرم امیر محمد یزدانی به دلیل ۳۰۰ گرم اضافه وزن شانس حضور در رقابت‌ها را از دست داد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۳۲ نفر شرکت کرده اند، محمد نخودی در دور نخست به مصاف یاکوب شیخ جمال از رومانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان دولگون آلتانزول از مغولستان و موکندی از کونگو می‌رود. جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال به نماینده کشورمان برخورد نمی‌کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۳۰ نفر برگزار می‌شود، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده مبارزه میان بات اردن بیامباسورن از مغولستان و ایوان ایچیزلی از مولداوی کشتی می‌گیرد. دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آنسوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر دارد، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار میان آیدین احمداف از آذربایجان و ژی وی دنگ از چین مبارزه می‌کند. طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا دیدار نیمه نهایی به نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک در آنسوی جدول حضور دارد و تا دیدار فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا