سیاسی

وزیر دادگستری: هیئت دولت برای رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته است

خبرمهم:وزیر دادگستری گفت: دغدغه اصلی هیئت دولت رفع مشکلات مردم محسوب می‌شود و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وزیر دادگستری گفت: دغدغه اصلی هیئت دولت رفع مشکلات مردم محسوب می‌شود و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،  امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با وجود مشکلات زیاد در سیستان و بلوچستان این استان توانسته در برخی از شاخص‌ها جایگاه خوبی را سطح کشور کسب کند.

وزیر دادگستری ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان استان بیان کرد: دغدغه اصلی هیئت دولت رفع مشکلات مردم محسوب می‌شود و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار به بیان گزارشی از دستاوردها، اقدامات و فعالیت‌های هیئت دولت در در سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت:  امروز سیستان و بلوچستان در حوزه نهضت ملی مسکن رتبه اول کشور را دارا بوده و در ایجاد اشتغال نیز در جایگاه ششم کشوری قرار دارد و این مهم در حالی رقم خورده که ما در این استان از معادن و صنایع بزرگ محروم هستیم.

حسین مدرس خیابانی  خاطرنشان کرد: فرآیند حفر چاه ژرف پنجم استان که در واقع پنجمین چاه ژرف کشور محسوب می‌شود طی هفته آینده با حضور معاون علمی رئیس جمهور آغاز می‌شود و در حال حاضر دکل حفاری آن نصب شده و آماده به کار است.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب حوزه دانش‌بنیان در سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی ۳۲۰ مگاوات پروژه نیروگاه تجدیدپذیر در استان آغاز شده است.

مدرس خیابانی به اقدامات حوزه گازرسانی استان اشاره و بیان کرد: در دولت سیزدهم سیمان سیستان به گاز متصل شد؛ گازرسانی سیمان خاش نیز تا پایان شهریورماه و گازرسانی سیمان تیس تا پایان سال انجام خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان نیز ضمن عرض تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت دولت خواستار افزایش تلاش‌ها با دقت و برنامه‌ریزی بیشتر جهت دستیابی به نتایج بهتر و محصولات بیشر شد و گفت: با همه خدمات ارائه شده در طول سال‌های طولانی بعد از انقلاب در همه دولت‌ها و شتاب این خدمات در دولت جدید اما متاسفانه به علت وجود محرومیت‌های تاریخی هنوز جای کار بسیاری در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

 امام جمعه زاهدان بر لزوم برنامه‌ریزی، عقل، تدبیر و اقدام قاطع تاکید کرد و گفت: استاندار سیستان و بلوچستان باید اختیارات ویژه داشته باشد تا بتواند در موارد مهم تصمیمات ویژه اتخاذ کند زیرل برای حل مشکلات استان نیازمند اقدامات ویژه می‌باشیم.

 آیت الله محامی بیان کرد: وجود گردش مالی بالا و پروژه‌های عمختلف در استان زمینه فساد را فراهم خواهد کرد که باید در این جهت برنامه ریزی و تدبیر لازم را اتخاذ کنیم./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا