سیاسی

عباس عبدی: تاکیدات مقام معظم رهبری قابل فهم و درست است ولی نمی‌دانیم چرا مسئولین توجه کافی نمی‌کنند.

خبرمهم: فعال سیاسی اصلاح طلب: این که تایید صلاحیت‌ها با چه انگیزه‌ای بوده نمی‌دانم ولی این نامزدها نمایندگی بیش از ۱۵ درصد مردم را نمی‌کنند و آنان قادر به تحقق هیچ مطالبه جدی مردمی نیستند.

فعال سیاسی اصلاح طلب: بنیان انتخابات ارائه برنامه است که تا‌کنون یک خط برنامه هم از هیچ‌گروهی ندیده‌ایم. پس معلوم نیست که مردم برای چه و به سود چه کسی باید رای دهند؟ /همه طرفهای سیاسی سعی می‌کنند درباره برنامه حرفی نزنند چون یا ندارند یا در ساخت کنونی قابل ارائه نیست.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم در‌خصوص فضای فعلی حاکم بر انتخابات تاکید کرد: آنچه می‌توان با قاطعیت گفت این است که همه‌چیز هست جز موضوع اصلی یعنی وجود برنامه‌ای برای تغییر و اصلاح امور، در حالی که بنیان انتخابات ارائه برنامه است که تا کنون یک خط برنامه هم از هیچ‌گروهی ندیده‌ایم. پس معلوم نیست که مردم برای چه و به سود چه کسی باید رای دهند؟ 

وی ادامه داد: همه طرف‌های سیاسی سعی می‌کنند درباره برنامه حرفی نزنند چون یا ندارند یا در ساخت کنونی قابل ارائه نیست. این که تایید صلاحیت‌ها با چه انگیزه‌ای بوده نمی‌دانم ولی این نامزدها نمایندگی بیش از ۱۵ درصد مردم را نمی‌کنند و آنان قادر به تحقق هیچ مطالبه جدی مردمی نیستند.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان نسبت به اینکه مقام معظم رهبری همیشه بر ساخت فضایی رقابتی در انتخابات و مشارکت بالا تاکید داشتند، آیا شما فکر می‌کنید روندی که الان پیش گرفته شده، بر این اساس است؟ گفت: تاکیدات مقام رهبری قابل فهم و درست است ولی نمی‌دانیم چرا مسئولین توجه کافی نمی‌کنند. اتفاقا رییس‌جمهور هم در ۲۲ بهمن گفت که اگر رهنمودهای ایشان انجام شود مشکلات نیز حل خواهد شد ولی چرا انجام نمی‌دهند را نمی‌دانم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا