اقتصادی

عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق: بودجه عدد و رقم است، کم و زیاد می‌شود، بعضی مواقع تورم دارد، این‌ها عادی است.

خبرمهم: کوچکی‌نژاد، عضو هیأت رییسه کمیسیون تلفیق: در جلسه نماینده دولت و آقای منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه هم حضور داشته و حرف‌های دولت را در رابطه با مسائل زده و بعد مجلس به این نتایج رسیده و به تغییرات بودجه ۱۴۰۳ رای داده.

کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس: دولت برای حل کسری بودجه روش‌های خود را دارد و این مواردی هم که مجلس تصویب کرده آنچنان بودجه دولت را افزایش نمی‌دهد و رقم آن هم خیلی رقم بالایی نیست. 

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، جبار کوچکی‌نژاد، عضو هیأت رییسه کمیسیون تلفیق در‌ واکنش به مخالفت دولت و سازمان برنامه و بودجه با تغییرات مجلس در بودجه ۱۴۰۳ به مطهره حیدری، خبرنگار گرو رسانه‌ای خبرهای فوری مهم گفت: طبق آیین‌نامه آنچه که در مجلس رای می‌آورد قابل تغییر نیست و احدی هم حق تغییر آن را ندارد. اگر هم کسی حرفی یا ایرادی دارد باید آن را بفرستد شورای نگهبان و در یک جلسه از آن دفاع کند. دولت نمی‌تواند حاشیه‌سازی کند و مسائل را بیرون مطرح کند. نماینده دولت و آقای منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه هم حضور داشته و حرف‌های دولت را در رابطه با مسائل زده و بعد مجلس به این نتایج رسیده و به آن رای داده. 

کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: بعد از دادن رای که دیگر نمی‌توانند بگویند رای مجلس را قبول دارند یا ندارند. بودجه عدد و رقم است، کم و زیاد می‌شود، بعضی مواقع تورم دارد، این‌ها عادی است. 

جبار کوچکی‌نژاد، عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق در پایان گفت: دولت برای حل کسری بودجه روش‌های خود را دارد و این مواردی هم که مجلس تصویب کرده آنچنان بودجه دولت را افزایش نمی‌دهد و رقم آن هم خیلی رقم بالایی نیست.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا