فناوری

علیرضا‌بیگی: مجلس مانع گرانی اینترنت نشد، نمایندگان هم در‌حال حاضر بیشتر خودشان را کاندید می‌بینند تا نماینده مردم!

خبرمهم: علیرضا‌بیگی، نماینده تبریز: کیفیت خدمات اینترنتی که به مردم ارائه می‌شود در مقایسه با کشورهای همسایه مثل عراق، نیاز به ورود مجلس را بیش از پیش نشان می‌دهد.

علیرضا‌بیگی، نماینده تبریز: در‌حال حاضر وقت دعوت از وزیر ارتباطات به مجلس و پرسیدن سوال از او نیست چون مجلس وارد بررسی بودجه خواهد شد و بعد هم زمان انتخابات است./ اقداماتی مثل رد صلاحیت، بستن میکروفن یا بستن سامانه و … نماینده‌ای که در مقام ایفای وظیفه نمایندگی خودش کارهایی را انجام داده، پیامی را مخابره می‌کند که نمایندگان بعدی جرات نکنند در یک همچین میدانی وارد شوند.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرمهم، احمد علیرضا‌بیگی، نماینده تبریز به مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم در‌خصوص اقدامات مجلس برای مقابله با افزایش قیمت اینترنت گفت: همانطور که مردم هم شاهد هستند نمایندگان مجلس در حد نطق نسبت به گرانی قیمت اینترنت واکنش نشان دادند اما اقدامی که نشان دهد مجلس بنا دارد در‌خصوص دفاع از حقوق مردم جلوی گرانی قیمت اینترنت را بگیرد انجام نشده. کیفیت خدمات اینترنتی که در کشورما به مردم ارائه می‌شود را ما وقتی با کشورهای همسایه مقایسه می‌کنیم مثل عراق می‌بینیم که سطح خیلی پایینی دارد و نیاز به ورود مجلس و دفاع از حقوق مردم در این شرایط بیش از پیش خودش را نشان می‌دهد. 

علیرضابیگی ادامه داد: مجلس الان حال و هوای خاصی دارد و از زمانی که استارت انتخابات و ثبت نام نمایندگان زده شده نمایندگان بیشتر خودشان را کاندید می‌بینند تا نماینده مردم! 

وی در پاسخ به این سوال که در‌حال حاضر انتقاد و واکنش مجلس چقدر برای دولت اهمیت دارد، گفت: الان واکنش نمایندگان و مجلس برای دولت چندان قابل اعتنا نیست چون دولت هم متوجه است که پایان دوره نمایندگی است و نمایندگان الان بیشتر به حمایت دولت نیاز دارند تا اینکه بخواهند با دولت برخورد کنند یا دولت را مجاب کنند تا کاری انجام دهد. 

علیرضابیگی در‌‌خصوص استیضاح و سوال از وزیر ارتباطات توسط نمایندگان تاکید کرد: در‌حال حاضر وقت دعوت از وزیر ارتباطات به مجلس و پرسیدن سوال از او نیست چون مجلس وارد بررسی بودجه خواهد شد و وقت زیادی از مجلس خواهد گرفت و بعد از آن هم زمان انتخابات است. 

این نماینده مجلس نسبت به اینکه بعضی‌ها معتقدند احتمال رد صلاحیت خودش و آقای رشیدی کوچی به خاطر افشاگری‌ در زمینه خودرو است، گفت:  ممکن است هر‌کسی از زاویه دید خودش یک برداشتی نسبت به رد صلاحیت‌ها داشته باشد. هیئت اجرایی که صلاحیت من را رد کرد به واسطه محکومیت به جرم اقدام علیه امنیت ملی بود درحالیکه من یک همچین محکومیتی نداشتم و تنها محکومیتی هم که داشتم مربوط به شکایت آقای فاطمی‌امین بود. اما موضوعی که الان شورای نگهبان مطرح می‌کند در‌خصوص عدم ابراز وفاداری یا عدم التزام به جمهوری اسلامی نشان می‌دهد آن موضوعی که از جانب هیئت اجرای مطرح شده بود را شورای نگهبان کنار گذاشته یعنی معتقد است که آن موضوع محل استناد از جهت حقوقی نمی‌باشد. 

وی ادامه داد: ممکن است این موضوعاتی که مطرح شده دلایل سیاسی داشته باشد چون هر دو موضوع سیاسی است، ماهم که گذشته‌مان معلوم است و کارهایی که انجام دادیم در مقام دفاع از حقوق ملت ایران به عنوان نماینده مردم بوده و برای مردم هم مشخص است. حتما شورای نگهبان هم در ‌خصوص هر تصمیمی که بگیرد توجه دارد به این مطلب که مردم نظاره‌گر هستند. ضمن اینکه یک پیامی هم مخابره می‌کند که نماینده مردم در مقام ایفای وظیفه نمایندگی خودش موضوعات و کارهایی را انجام دهد که برایش دردسر درست کند مثل بستن میکروفن یا بستن سامانه‌اش و حتی اینکه مصونیتش را از او بگیرند و او را به دادگاه فرستاده و به یک سال زندان نیز محکوم کنند. خب همه این اقدامات یک پیامی را مخابره می‌کند که نمایندگان بعدی جرات نکنند در یک همچین میدانی وارد شوند. و این اتفاق  بسیار برای انقلاب اسلامی و دلدادگان جمهوری اسلامی ایران محل تامل خواهد بود. 

احمد علیرضا‌بیگی، نماینده تبریز در پایان تاکید کرد: شرایط نشان می‌دهد که در قیمت اینترنت تغییری ایجاد نخواهد شد و به نوعی زمین این وضعیت را نشان می‌دهد. در زمان جنگ زمین برایمان تعیین می‌کرد که در این زمین چگونه باید جنگید و چه کارهایی باید انجام شود الان هم همین زمان برای ما صحبت می‌کند و می‌گوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. طرح این مطلب مغرضانه علیه یکی ازارزشمندترین نماینده های مجلس؛گویای واقعیتی تلخ است!
    اگه خوب باشی،اگه وابسته ومزدورنباشی،اگه…؛حتمابایدحذف بشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا