اقتصادی

باقرزاده، عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس: پشت پرده واردات برنج چه کسانی حضور دارند؟

خبرمهم: باقرزاده، عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس گفت: به نظر می‌رسد در اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۳ در موضوعات حقوق کارمندان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و سایر حوزه‌هایی که باعث شد مجلس لایحه را رد کند، تغییراتی اعمال نشده و دوباره با همان حالت آمده که خب باید بیشتر بررسی شود.

علی‌اصغر باقرزاده، عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس: معتقدم در واردات برنج هم می‌تواند اتفاق چای دبش بیفتد، از دستگاه‌های نظارتی درخواست دارم ببینند افرادی که برنج وارد کردند چه کسانی هستند آن هم در شرایطی که ما نیاز به واردات برنج نداریم و کشاورز به اندازه کافی تولید کرده.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، علی اصغر باقرزاده ؛ عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس در گفت‌وگو با مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم گفت: من معتقدم در واردات برنج هم می‌تواند اتفاق چای دبش بیفتد و از دستگاه‌های نظارتی درخواست دارم وارد شوند تا ببینند افرادی که برنج وارد کردند چه کسانی هستند آن هم در شرایطی که ما نیاز به واردات برنج نداریم. 

باقرزاده تاکید کرد: من اسامی شرکت‌های واردکننده را نمی‌دانم و نگفتم این اتفاق چای دبش برای برنج افتاده فقط از دستگاه‌های نظارتی خواستم به موضوع واردات برنج ورود کنند چون ما از یک سو برنج کافی در کشور داریم و نیاز به واردات نداریم و از سوی دیگر در شرایطی که ارز در کشور برای موضوعاتی مثل دارو وجود ندارد چرا باید این مقدار ارز به واردات برنج تعلق بگیرد؟ دولت بررسی کند که این واردات برنج را چه کسی انجام داده، چه ارزی دادند، پشت پرده چه کسانی حضور دارند و چه کسی مجوز واردات برنج را داده؟ 

نماینده بابلسر و فریدونکنار ادامه داد: حرف ما این است که وقتی کشاورز به اندازه کافی تولید می‌کند و امروز هم دچار مشکل است، چرا باید ارز به واردات تعلق بگیرد؟ در این صورت هم کشاورز ناراضی می‌شود و هم ارز کشور دچار مشکلات بیشتری خواهد شد. 

علی اصغر باقرزاده ؛ عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس در پایان نسبت به اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: اصلاحیه لایحه بودجه ۱۴۰۳ همین امروز اعلام وصول شد ولی به نظر می‌رسد مسائلی که مد‌نظر مجلس است در موضوعات حقوق کارمندان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و در سایر حوزه‌هایی که باعث شد مجلس لایحه را رد کند، تغییراتی اعمال نشده و دوباره با همان حالت آمده که خب باید بیشتر بررسی شود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا