سیاسی

ادبیات عجیب نایب رئیس مجلس: شافعی گنده تر از دهانش حرف میزند!

خبرمهم: نیکزاد گفت آقای شافعی در قد و قواره ای نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند. آقای شافعی حرفی زده که گنده تر از دهانش است.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس در واکنش به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی گفت: آقای شافعی در قد و قواره ای نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند. آقای شافعی حرفی زده که گنده تر از دهانش است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، نیکزاد در پاسخ به تذکر زنگنه نماینده تربت حیدریه درباره اینکه چرا هیات رئیسه واکنشی به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی نداشته است، گفت: مجلس عکس العمل نشان داد، شأن مجلس، نماینده و رئیس اتاق بازرگانی مشخص است.

وی افزود: آقای شافعی در قد و قواره ای نیست که بگوید از مجلس پشتیبانی می کند. آقای شافعی حرفی زده که گنده تر از دهانش است.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: صحبتهای آقای شافعی در زمان تعطیلات مجلس بود، همان زمان ما عکس العمل نشان دادیم و این اظهارات تکذیب شد، دیدگاه مجلس و کمیسیونهای اقتصادی درباره بخش خصوصی آشکار است.

وی گفت: اتاق بازرگانی این اظهارات را تکذیب کرده است، البته من باور ندارم که آقای شافعی چنین حرفی زده که اگر هم گفته باید بداند شأن او و شأن مجلس و نمایندگان مشخص است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا