بین المللی

ادعا پنتاگون درباره طرح ایران برای حمله به نیروهای آمریکایی

خبرهای فوری: پنتاگون می گوید که ایران آماده حمله احتمالی به نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری به نقل از بیانیه منتشر شده در روز سه شنبه توسط مرکز نیروهای مسلح آمریکا (سنت کام)، ایالات متحده آمریکا “شواهد واضحی” دریافت کرده است که ایران آماده حمله احتمالی به نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه است.

در این بیانیه آمده است که این مرکز خواستار ارسال نیروهای تکمیلی نطامی آمریکا به منطقه (خاورمیانه) است، پس از دریافت شواهدی مبنی بر این که ایران و نیروهای دست نشانده اش برای حمله احتمالی به ارتش ایالات متحده در منطقه آماده می شوند، بدست آورده است.

این نیروهای تکمیلی برای حفاظت از منافع نظامی ایالات متحده در منطقه و جلوگیری از هر نوع تجاوز درخواست شده است.
بر اساس این گزارش، نیروی هوایی ایالات متحده بمب افکن های B-52 را به منطقه عملیاتی سنت کام ارسال می کند. وزارت دفاع آمریکا در این خصوص گفت که ما تاریخ مشخصی را در راستای گسترش نیروهای خود در منطقه (خاورمیانه) را اعلام نمی کنیم.
گفتنی است که پیش از این در خبرها آمده بود که جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید از اعزام بمب‎افکن و ناو هواپیمابر به خاورمیانه خبر داد تا به گفته او پاسخی به اشارات و هشدارهای ایران علیه نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه باشد.
بولتون گفت: آمریکا ناوگروه تهاجمی آبراهام لینکلن و بمب‌افکن‎ها را به حوزه عملکرد سنت‎کام (فرماندهی مرکزی آمریکا) اعزام می‌کند تا پیامی واضح برای ایران باشد مبنی بر اینکه هرگونه حمله به منافع آمریکا یا متحدانمان با نیرویی بی‎امان پاسخ داده خواهد شد.
آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست اما ما آمادگی کامل داریم تا به هر گونه حمله‌ای ازسوی ایران پاسخ دهیم.
[irp posts=”17053″ name=”واکنش شورای عالی امنیت ملی به بیانیه اخیر بولتون”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. همیشه سگی که میترسه بیشترپارس میکنه،ترامپ یه اشتباهی کردونیروفرستادخلیج فارس به امیداینکه ایران رابترسونه ولی وقتی پیشرفت واقتدارایران رادیدپشیمون شد،حالا هم نه راه پس دارن ونه راه پیش؛اما امیدواریم ترامپ بتونه یه بهونه خوبی جورکنه تابه این آرزوش برسه که ناوو نیروهاشوازخلیج فارس به یه بهانه ای بدون اینکه آبروش بره برگردونه آمریکا

  2. آمریکا دست از پا خطا کنه اونوقت میبینه که ناو آبراهام لینکلنی که اینهمه پز میده باهاش چجوری ظرف مدت یک ساعت تو خلیج فارس غرق میشه

  3. مثل س.گ میترسن امریکایی های بزدل خخخ اینا جرات جنگ داشتن تاریخچه‌ کشورشون شکست پشت شکست نبود!! اگرم جنگی بشه قطعا پیروزی با ایران بزرگه و این تروریست های بربر امریکایی توان حمله به ایران رو ندارن و نخواهند داشت اونم به میلیارد دلیل و اتفاقاتی که خوده آمریکایی ها اثباتش کردن!

  4. مرگ یه بار شیون هم یک بار والا با این شرایط واقعا میشه زندگی کرد.کارو کاسبی عملا صفر شده ولی هزینه ها ثانیه به ثانیه در حال گرانی هستش.چقدر باید شرمنده زن و بچه باشیم به خدا منکه بریدم امید به زندگی صفر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا