سیاسی

انتخاب آقای عبدالملکی از همان ابتدا اشتباه بود

خبرمهم: انتخاب آقای عبدالملکی از همان ابتدا اشتباه بود. وزارت رفاه با ۷۰ درصد مردم ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارد. از همان ابتدا هشدار لازم را دادم. در مجلس هم طی طرح سوال خدا را گواه گرفتم جز خیر و صلاح دولت آقای رییسی نمی خواهم. اما به هشدارها توجه نشد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:انتخاب آقای عبدالملکی از همان ابتدا اشتباه بود. وزارت رفاه با ۷۰ درصد مردم ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارد. از همان ابتدا هشدار لازم را دادم. در مجلس هم طی طرح سوال خدا را گواه گرفتم جز خیر و صلاح دولت آقای رییسی نمی خواهم. اما به هشدارها توجه نشد.

اکنون با صرف هزینه فراوان، همان نتیجه ای حاصل شد که پیش بینی کردیم. ای کاش این همه هزینه پرداخت نمیشد. بر اثر تصمیات شتابزده، غیر کارشناسی و بدور از آینده نگری در وزارت رفاه ، سیلی از بازنشستگان راهی کف خیابان شده و احترام و مقام و منزلتشان آسیب دیده است.
برای نخستین بار، بر اثر ندانم کاری و رفاقت بازی آقای وزیر مستعفی، کارکنان یک وزارتخانه دست به تجمع زده و نسبت به سوء مدیریت و کاهش سطح رفاه و حقوق و مزایای کارکنان معترض شدند. به نام جوانگرایی ، گماشته پروری و به جای انقلابی گری ، جاه طلبی در وزارتخانه حاکم شد .

خودترمیمی دیرهنگام توسط دولت، قابل ستایش بود. عملکردناصواب و خرابکاریهای ممتد عبدالملکی اقتضا میکند تاوزیری مجرب،هوشمند و صالح انتخاب شود. روشنگریهای اینجانب صرفا برمبنای ادای تکلیف و اتخاذ چاره بود. مرخص کردن شبانه منشی ها و تشریفات وزیرسابق قابل تامل و پرسش برانگیز است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا