بین المللی

یمن به امارات حمله کرد؟

خبرمهم: رسانه‌های منطقه از حمله موشکی مقاومت یمن به امارات همزمان با سفر رییس رژیم صهیونیستی به این کشور خبر دادند.

خبرگزاری رویترز در خبری اعلام کرد بامداد امروز چندین صدای انفجار مهیب با فاصله‌ای کم در آسمان ابوظبی به گوش رسیده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، شبکه المیادین نیز گزارش داد پرواز هواپیماها در فرودگاه ابوظبی و دبی برای ساعاتی متوقف شده است.

دقایقی بعد از انتشار این خبر، وزارت دفاع امارات ضمن تایید این حمله ادعا کرد حمله بامداد امروز نیروهای مسلح یمن هیچ خسارتی به همراه نداشته است.

وزارت دفاع امارات همچنین مدعی شد موشک شلیک شده توسط انصارالله را رهگیری و منهدم کرده و بقایای این موشک نیز در منطقه‌ای غیرمسکونی در اطراف ابوظبی سقوط کرده است.

سخنگوی رییس رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد اسحاق هرتزوگ در جریان جزئیات این حمله قرار گرفته و خطری او و هیأت همراهش را در امارات تهدید نمی‌کند.

برخی منابع خبری اما می‌گویند این موشک به یک کارخانه کشتی‌سازی در منطقه المصفح ابوظبی اصابت کرده و خساراتی در پی داشته است. یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم اعلام کرد به زودی جزئیات حمله به عمق خاک امارات را در بیانیه‌ای مفصل منتشر خواهد شد.

رییس رژیم صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه) در اولین سفر خود به امارات پس از آشکارسازی روابط با این کشور وارد ابوظبی شد.

حمله اخیر یمنی‌های به ابوظبی، علاوه بر تاثیرگذاری بر شاخص‌های اقتصادی و ایجاد حس ناامنی در امارات می‌تواند حامل یک پیام سیاسی دیگر هم باشد. حمله غافلگیرکننده نیرو‌های مسلح یمنی در روزی رخ داد که رییس رژیم صهیونیستی و هیئت همراه در ابوظبی اقامت دارند. صهیونیست‌ها به تازگی مدعی شدند که حاضرند تا از امارات در برابر حملات ارتش یمن محافظت کنند، اما حالا باید فکری به فکر خروج ایمن اسحاق هرتزوگ از خاک امارات باشند!/اقتصادآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا