ورزشی

داوری: خصوصی‌سازی سرخابی‌ها قانون و تکلیف است

خبرمهم: مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش گفت: خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس الزام قانون است و قانون هم یک تکلیف و لازم الاجرا است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، افشین داوری در رابطه با خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: باید هر چه زودتر اقدامات لازم در این باره صورت گیرد. امیدوارم نتایج  هر چه سریعتر مشخص شود تا اقدامات نهایی در این زمینه صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در نهایت این خصوصی سازی صورت خواهد گرفت یا خیر، خاطرنشان کرد: این یک تکلیف است. این قانون ابلاغ شده و طبق دستور وزیر ورزش، کارهای در حال پیگیری است. بهتر است البته جمشید تقی‌زاده که مسوول این خصوصی سازی است در این زمینه صحبت کند.

مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها در مورد اینکه قیمت گذاری باشگاه پرسپولیس انجام شده است، اضافه کرد:  در این زمینه بحث ورزشی و مسائل فنی به عهده ما است و بحث اقتصادی، قیمت گذاری و افزایش سرمایه در اختیار دوستان است. شما خبرنگاران با مجموعه بورس، فرابورس، خصوصی سازی و از همه مهمتر جمشید تقی زاده صحبت کنید.

وی در مورد اظهارات صادق درودگر که اعلام کرده بود استقلال و پرسپولیس به دلیل برخی مشکلات در سال ۹۹ خصوصی نمی‌شوند، اضافه کرد: من این صحبت ها را نشندیم. اما این موضوع قانون است. قانون هم تکلیف شده و برابر آن باید انجام شود./ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا