اجتماعی

توضیحات عجیب میثاقی/ صداوسیما از فوتبال طلبکار شد

خبرمهم: در شرایطی که باشگاه ها مدت هاست نسبت به عدم پرداخت قانونی و عرفی و شرعی حق پخش تلویزیونی معترضند، صداوسیما در گزارشی عجیب از باشگاه های فوتبال طلبکار شد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، رقابت های لیگ برتر فوتبال از امروز جمعه ۲۱ مرداد آغاز می شود. در این بین مشکل حق پخش تلویزیونی همچنان باعث شده که باشگاه ها از اصلی ترین منبع درآمد خود محروم باشند. اما در برنامه فوتبال برتر میثاقی با توضیحاتی عجیب و یک طرفه از سازمان حمایت کرد و مدعی شد دیگران کار خود را درست انجام نداده اند.

میثاقی رپرتاژی یک طرفه و بی منطق از سوی سازمان را روی نمایشگر انداخت. در این گزارش ادعا شده بود که سازمان صداوسیما در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تمامی حقوق را پرداخت کرده و در سال ۱۴۰۱ نیز در حال انجام این کار است. سازمان صداوسیما مدعی شده باید یک حساب ایجاد شود و کلیه درآمدهای حاصل از تبلیغات و … در آن واریز شود و سپس کل درآمد حاصل به نسبت ۷۰ به ۳۰ بین صداوسیما و باشگاه ها تقسیم شود. یعنی ۷۰ درصد در جیب صداوسیما و ۳۰ درصد در جیب ۱۵ باشگاه!

سازمان صداوسیما که سالهاست حق واقعی فوتبال را نمی دهد، مدعی شده دلیل این که در این سالها باشگاه به پولی نرسیده اند این است که سایرنهادها پولی به آن حساب نریخته اند! این سازمان همچنین مدعی شده در صورت ناتوانی سازمان های ذی ربط در بحث تبلیغات دور زمین ، تبلیغ روی لباس و … حاضر است در این زمینه به ورزش کمک کند!

در این در حالیست که بر اساس محاسبات درآمد صداوسیما از فوتبال به طور مستقیم چند هزار میلیارد تومان است و حتی ۳۰ درصد این مبلغ هم اگر به باشگاه ها می رسید وضعیت فوتبال در این سال ها کاملا متفاوت بود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا