ورزشی

جای مسی اینجا نیست؛ بُهت کارشناسان انگلیسی از تصویری که «غم» کم ندارد

خبرمهم: تصویر «لیونل مسی» در حالت درازکش پشت دیواره دفاعی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در دیدار شب گذشته(سه‌شنبه) این تیم برابر منچسترسیتی، از سوی بسیاری از کارشناسان انگلیسی بی‌احترامی به شان ۶بار برنده توپ طلا قلمداد شده‌است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، پاریسی‌ها دیشب در پارک‌دوپرنس از سیتیزن‌ها میزبانی کردند؛ دیداری که در نهایت با پیروزی دو بر صفر میزبان به پایان رسید.اما، این تصویر که واکنش‌های زیادی را در پی داشت، هرگز فراموش نخواهد شد.
ثانیه ۳۶ نخستین دقیقه از ۴دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم؛ لیونل مسی درازکش پشت دیواره دفاعی پاریسی‌ها در دیداری در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم تحت هدایت «پپ گواردیولا»؛ نقطه سرخط.

تحقیری برای ۶بار برنده توپ طلا که خود چنین وظیفه قدرناشناسانه‌ای را پذیرفت.
چنین ژستی در حالت عادی شایسته ستایش است اما این اقدام از سوی بسیاری از مفسران و کارشناسان انگلیسی بی‌احترامی بزرگ به بازیکنی در این سطح قلمداد شده است.

نمی‌توانم اجازه دهم مسی اینطور دراز بکشد

«اُوِن هارگریوز» هافبک اسبق باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگو با بی‌تی اسپورت گفت: او اگر نگوییم بزرگ‌ترین بازیکن اما یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ است.
«ریو فردیناند» هم‌تیمی اسبق هارگریوز در منچستریونایتد معتقد است که هم‌تیمی‌های مسی باید با این کار مخالفت می‌کردند.
فردیناند در این‌باره گفت: وقتی «مائوریتسیو پوچتینو» در تمرین از وی چنین درخواستی کرده بود، باید یک نفر دخالت می‌کرد و می‌گفت «نه، نه، نه، نه؛ این اتفاق برای لئو مسی نمی‌افتد»؛ شما نمی‌توانید چنین چیزی از مسی بخواهید، این کار بی‌احترامی است؛ اگر جای او بودم چنین کاری نمی‌کردم. اگر جزو تیم بودم می‌گفتم «من به جای تو پشت دیواره دراز می‌کشم»؛ نمی‌توانم اجازه دهم مسی اینطور دراز بکشد؛ لباس مسی هرگز کثیف نمی‌شود؛ این کاری نیست که مسی برای آن ساخته شده است.
تصویر دیگری که از مسی منتشر شده، کارشناسان انگلیسی را خوشحال تر کرد؛ و آن هم نخستین گل وی در پیراهن پی‌اس‌جی بود که دقایقی پیش از آن تصویر ناراحت‌کننده به ثمر رسید. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا