ورزشی

جانشین رونالدو کیست؟

خبرمهم: گاتزتا دلااسپورت یکی از نشریات معتبر ایتالیا ادعا کرد یوونتوس مویس کین را به عنوان جانشین رونالدو جذب کرده است.

چند سالی بود که فصل نقل و انتقالات در میان تیم های اروپایی دچار سکون شده بود و شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت مالی باشگاه ها، باعث شده بود آن ها قید خرید ستاره های بزرگ را بزنند. تابستان امسال اما تنور نقل و انتقالات داغ داغ بود. غول های بزرگ اروپا یک چرخش شگفت انگیز ستاره ها را در بین خود داشتند و حالا همه چیز فراهم شده تا رقابت هایی جذاب را در فصل جدید شاهد باشیم.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، روز گذشته رونالدو به اولدترافورد برگشت تا دوباره پیراهن قرمز شهر منچستر را بپوشد و پس از انتقال مسی و راموس به پاری‌سن‌ژرمن، یک بمب دیگر در اروپا منفجر شود.

حالا خبر می رسد که پس از خروج رونالدو از تورین، سران بیانکونری به تکاپو افتاده اند تا در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات جانشین آقای گل فصل قبل سری آ را جذب کنند.

بر اساس ادعای نشریه گاتزتا دلااسپورت ایتالیا، یوونتوس با مویس کین، مهاجم اورتون که به صورت قرضی در پاری‌سن‌ژرمن توپ می زند به توافق رسیده و این انتقال طی روزهای آینده نهایی می شود.

کین که سابقه بازی در ایتالیا و پوشیدن پیراهن یووه را دارد،  فصل گذشته در ۴۵ بازی ۱۹ بار موفق به گلزنی شد و حالا پس از دو فصل دوری دوباره به کشورش بر می گردد.

بر اساس این خبر، یوونتوس برای خرید این مهاجم حدود ۲۰ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. البته به نظر می رسد قرارداد در سال اول قرضی بوده و این رقم در سال بعد به اورتون پرداخت خواهد شد. در ۲۴ ساعت اخیر نام هایی چون مائورو ایکاردی، پیر آمریک اوبامیانگ و ادن هازارد نیز برای انتقال به یوونتوس مطرح شد، اما در نهایت این مویس کین جوان بود که به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو راهی تورین خواهد شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا