اجتماعی

ماجرای یک تصادفِ دروغین، علیرضا حیدری راوی صحنه تصادفی که در آن حضور نداشت؟

خبرهای فوری: علیرضا حیدری قهرمان سابق کشتی، دارنده مدال‌های ارزشمند جهانی، این روزها حاشیه جالبی را رقم زده است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، ششم تیرماه بود که خبری در بیشتر رسانه‌های داخلی با این عنوان: «علیرضا حیدری، قهرمان کشتی در یک سانحه رانندگی مجروح شد»

به نقل از تسنیم، این حادثه روز گذشته (چهارشنبه) رخ داد و حیدری از ناحیه دنده و سر دچار مصدومیت شد. متاسفانه در این سانحه چند نفر نیز جان باختند. علیرضا حیدری در صفحه رسمی اینستاگرامش، تصویری از یک تصادف منتشر کرد.

او در عنوان نوشته بود: «امروز خیلی خطر نزدیک بود، اما دوستانم رفتند و پرکشیدند، عمر من باقی بود، نمی‌دانم چرا؟» انتشار این تصویر از تصادف با این عنوان که دو تن از دوستانش در این تصادف جان خود را از دست داده اند، بسیار اقدام عجیبی بود، حتی عده ای در شبکه‌های اجتماعی از این موضوع که چگونه او بعد از چنین تصادفی و از دست دادن دو دوستش، در اینستاگرام به این راحتی پست منتشر می‌کند.

اما این تمام ماجرا نبود، احمد دباغ، خبرنگار ورزشی حوزه کشتی، در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که این خبر کذب بوده و  مشخص نیست چگونه چنین خبری در رسانه‌های مختلف و حتی صفحه رسمی علیرضا حیدری هم منتشر شده است. پس از انتشار این پست توسط احمد دباغ و اعلام دروغ بودن این خبر، علیرضا حیدری پست‌ مربوط به تصادف را که در صفحه رسمی اش منتشر کرده بود، حذف کرد.

احمد دباغ حتی در این باره می‌گوید: «سلام از کاشان به من زنگ زدند گفتند که پلیس راه کاشان می گوید زمان این تصادف علیرضا حیدری داخل اون سمند نبوده». پس از این اتفاق، پست‌های مربوط به تصادف از سوی علیرضا حیدری حذف شدند. نکته جالب اینجاست که علیرضا حیدری در گفتگو با تسنیم، واقعه تصادف را هم تشریح کرده بود: «این تصادف به دلیل سرعت بالا و شاخ به شاخ شدن با کامیون اتفاق افتاد و متأسفانه دو تن از همکارانم جان‌شان را از دست دادند. یک نفر نیز به دلیل خونریزی داخلی تحت‌نظر است. حال من خوب است. فقط از ناحیه دنده آسیب دیدم و سرم شکسته است، اما متأسفانه آن دو نفر فوت کردند.»

حالا مشخص نیست، اگر علیرضا حیدری در این صحنه تصادف حضور نداشته، به چه دلیلی چنین پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کند؟ و چرا آن را بعداً حذف کرده است چگونه تصادفی را که در آن حضور نداشته را به خبرنگاران شرح می‌دهد؟ این‌ها سوالاتی است که این روزها حاشیه تازه ای برای دارنده مدال برنز المپیک آتن رقم زده است. علیرضا حیدری نیز یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی بود که چند پیش در اعتراض به اتفاقات رخ داده در انتخابات، از کاندیداتوری انصراف داد. او در حالی در انتخابات فدراسیون نامزد شده بود که چند ماه قبل از انتخابات اعلام کرده بود که به خاطر اتفاقاتی که برای رسول خادم در فدراسیون رخ داده و استعفا داده، قصد ندارد به کشتی بازگردد.

این اتفاق در حالی افتاده که هیچ یک از خبرگزاری‌های  رسمی که اقدام به انتشار این خبر کرده اند، به تکذیب این موضوع واکنشی نشان نداده اند. /طرفداری

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. اقا کاملا درسته و علیرضا حیدری داخل تصادف بوده راننده رفیق چندین ساله من بود که مرد اسمشم وحید خاکیه که سرش ترکید و نفر پشت سریش هم مرد ولی سمت شاگرد تو کما رفت و نفر پشتیش که علیرضا حیدری باشه سالم موند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا