ورزشی

مرام پهلوانی باید در عمل باشد

خبرمهم: رئیس سابق فدراسیون کشتی اعتقاد دارد که این رشته برای موفق شدن نیاز به حمایت و پول دارد.

رئیس سابق فدراسیون کشتی اعتقاد دارد که این رشته برای موفق شدن نیاز به حمایت و پول دارد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  محمدرضا طالقانی رئیس سابق فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم رسم جوانمردی گفت: متأسفانه در این چند دهه رسم و مرام پهلوانی کمتر به آن بها داده شده است. مرام پهلوانی باید در عمل باشد و باید بیشتر کار کنیم تا در آحاد مردم شاهد آن باشیم. صدا و سیما و رسانه‌ها نقش پررنگی دارند و باید بیشتر فعالیت داشته باشند.

وی در واکنش به چالش به وجود آمده میان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: همه باید حمایت کنیم و پول بدهیم تا این رشته موفق شود. باید پای پرچم پول برود تا پرچم ایران در میادین بزرگ بالا برود. معتقدم کشتی فعلاً تا صربستان و المپیک باید تمرین و آرامش داشته باشند.

طالقانی در پاسخ به این سوال که در زمان ریاست او نیز با چنین چالش‌هایی مواجه بود، گفت: من هم چالش داشتم، ولی با کار و عمل با آن مقابله می‌کردم، چون هدف داشتم. من تنها کسی هستم که تیم‌هایش در همه رده‌ها دو بار قهرمان شدند. آن زمان نیز چالش بود، ولی چیزی نمی‌گفتم تا این آرامش حاکم باشد. باید هر چه می‌توانیم، کمک کنیم تا کشتی‌گیران مدال بگیرند. کشتی تنها رشته‌ای است که از مدال صحبت می‌کند و به آن نیز می‌رسد./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا