اجتماعیاستانیاصفهانحوادث

ماجرای جنجالی و خاصِ تصادف یک پورشه و پراید در اصفهان

خبرهای فوری: تصادف وحشتناک یک پورشه با پراید در اصفهان بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، بامداد روز گذشته تصادف مرگباری در اصفهان رخ داد که در آن حین کورس دو خودروی پورشه، یکی از پورشه‌ها با انحراف از مسیر اصلی با یک دستگاه پراید برخورد می‌کند که به مرگ راننده آن منجر می‌شود.

نکته قابل‌تامل در این حادثه این است که راکب یکی از پورشه‌ها که به نظر صاحب هر ۲ خودرو هم بوده به طرز بسیار عجیبی با صحنه برخورد می‌کند و عربده‌کشان از خسارات وارد شده به خودروی میلیاردی خود شکایت می‌کند و در مورد راننده پراید که در این حادثه کشته شده است می‌گوید: عیبی ندارد دیه او را پرداخت می‌کنیم!

راننده پسر پیاده می‌شود  و فرار می‌کند. دختری که سوار پورشه‌ی دیگر بوده با پسر تماس می‌گیرد و گلایه می‌کند که چرا به پورشه پدرش آسیب زده شده.

در ادامه دختر از ماشین ۳۵ میلیون پول نقد و ۴ تا گوشی موبایل در می‌آورد. گویا هر دو ماشین متعلق به پدر دختر بوده، آن طور که یکی از خسارت دیده‌ها نقل می‌کند، رفتار برخی ماموران کلانتری در مواجهه با این اتفاق کمی عجیب بوده.

در ویدئو هایی که از دختر مالک پورشه در فضای مجازی تکثیر شده او دائما در حال جیغ کشیدن است و دائما می‌گوید: که چرا نمیذارید سوار ماشینم بشم ماشین مال بابامه و اون آقا هم برادرمه.

راننده خودرو پورشه اصفهان، آقازاده نبود

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفته خودروی پورشه‌ خبرساز اصفهانی که تصاویر تصادف آن در ساعات اخیر، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، ارتباطی به هیچ یک از مسئولان نداشته و راننده آن “آقازاده” نبوده است.

حالا ابوالقاسم چلمقانی می‌گوید: این خودرو به هیچ‌یک از مسئولان ارتباطی نداشته، راننده شناسایی، اما متواری شده است و “آقازاده” نیز نبوده است.

در ادامه ویدئویی از این حادثه را مشاهده می‌کنید:

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. چطور این افراد فرزند هیچ مسئولی نبودن بعد اون دختر با اون ادبیات صحبت کرده؟ ما که هیچی شما چطور این خبر رو منتشر کردید؟ خودتون خندتون نگرفت؟

  2. باپول میشه این دنیاروخرید،میشه اون دنیاوحتی بهشت روخریدوازجهنم میشه باپول اومدبهشت جون آدمیزادکه چیزی نیست پول داشته باشی میتونی هرچندتاآدم بکشی وراحت پول بدی وهیچ، نتیجه قانون های من دراوردی همینه،هرکی پول داشته باشه تواین مملکت هرکاری دلش خواست میتونه بکنه

  3. سلام هموطنان گرامی
    لطفاکمی باآرامش فکرکنیدودرموردهیچکدام ازطرفین قضاوت نکنیدهیچ شخصی به جزخودآن افرادازاصل ماجراخبرندارندجداازموقعیت اجتماعی واقتصادی طرفین هنوزکاملا معلوم نیست مقصرواقعی کیست؟پورشه سواران تنهامتهمندنه مجرم قطعی!!!؟فقط کافیت چندلحظه خودمان را جای طرفین بگذاریم.
    خیرپیش

    1. بنظره شما کشته شدن یه انسان اتفاق عادی ای به حساب میاد؟ اینکه یک نفر کشته بشه و یه نفر دیگه بیاد بگه مهم نیست دیه اش رو میدم خیلی اتفاق عادی ای هست؟

  4. حق مظلوم ک اینجا پراید هست رو پلیس باید بگیره ولی قطعا با توجه به سابقه ی منفی پلیس های ما با مردم عادی قطعا اون خانم پولدار الان نشسته تو خونشون کوچیکترین اهمیتی به جون پراید هم نمیده. درصورتی که فقط نگران ماشین خودش بود

  5. اینم نتیجه انقلاب فخر فروشی پولدارها با ماشینشون کشتن مردم و با خونسردی میگن دیه می دهند خبر را کامل و درست منتشر کنید این دختر خانم سر صحنه تصادف می گفته دیه اش را میدم پدرم میاد درستش میکنه نمیدونم باید بگیم اقا زاده یا خانم زاده

  6. اولامقصراصلی خودروسازان داخلی است که فرغون رابه اسم ماشین بیرون میدن وثانیاوقتی پورشه سوارمیگه دیه میدم من اگه قاضی بودم دیه طرف رامیگرفتم وحکم اعدام صادرمیکردم یاحکم قطع دست هاش رامیدادم تایه عمرنتونه ماشین سوارشه وبه پولش نباله ودیگران رابدبخت نکنه ودست عبرتی هم باشه برای سایرقانون شکنان

    1. متاسفانه مثل بیشتر موارد قانونمون مشکل داره و نمیتونه قاضی این حکمو بده، قتل عمد نمیشه متاسفانه در حالی مه ک مجازات این دو احمق خیلی بالاتر از این هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا