سیاسی

افراد ناکارآمد نباید در تصمیم‌گیری به کار گرفته شوند

خبرمهم: رئیس جمهور ، نعمت ولایت را یکی از بزرگترین نعمت‌های اعطا شده به ملت ایران دانست و افزود: مسئولیت ما در برابر چنین نعمت بزرگی توجه کردن به دغدغه‌ها و فرامین رهبری معظم انقلاب است

سیدابراهیم رئیسی عصر امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان کرمانشاه، در جلسه شورای اداری استان، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر و دهه ولایت، در تبیین معنا و فلسفه ولایت به کلام نبی مکرم اسلام اشاره کرد و گفت: بر اساس سیره و کلام نورانی پیامبر اکرم (ص) ولایت به معنای گوش به فرمان ولی داشتن و سخن او را اجرا کردن است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،رئیسی در ادامه نعمت ولایت را یکی از بزرگترین نعمت‌های اعطا شده به ملت ایران دانست و افزود: مسئولیت ما در برابر چنین نعمت بزرگی توجه کردن به دغدغه‌ها و فرامین رهبری معظم انقلاب است که همانا توجه به خدا و تلاش برای گره‌گشایی از زندگی مردم محسوب می‌شود.

رئیسی افزود: امروز وظیفه ما و شما این است که در میدان اقتصادی که تامین‌کننده عزت و استقلال کشور است کار جهادی و عملیاتی انجام دهیم.

رئیسی در ادامه سخنان خود به مسائل استان کرمانشاه اشاره کرد، گفت: وضعیت این استان حتماً با شرایط اول انقلاب متفاوت است اما همچنان با وضع مطلوب فاصله دارد و رساندن این استان به وضعیت مطلوب نیازمند نگاه تحول‌گرایانه و اقدامات جهادی است.

رئیسی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که با مدیریت جهادی پیگیر اجرای مصوبات سفرهای استانی باشند و تصریح کرد: اجرای مصوبات سفرهای استانی باعث امیدواری مردم می‌شود و اگر در اجرای این مصوبات تعلل شود، مردم ناامید خواهند شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز امیدآفرینی مهم‌ترین اولویت جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن از راه‌های مختلف به دنبال مایوس کردن ملت است و در مقابل ما تلاش داریم با ساختن و آبادانی مردم را به نظام امیدوار نگاه داریم.

رئیسی اظهار داشت:‌ هر چه مردم امیدوارتر شوند و اعتماد آنان به نظام افزایش یابد و هر چه نظام اداری کشور کارآمدتر شود، کشور با شتاب بیشتری به سمت تعالی و پیشرفت حرکت خواهد کرد.

رئیس جمهور نقش نیروی انسانی کارآمد را در غلبه بر مشکلات و فرایند توسعه کشور، حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: بارها تاکید کرده‌ام که مسئولان از نیروهای انقلابی کارآمد بهره بگیرند و اگر نیرویی کارآمدی نداشته و روحیه تحول‌خواهی ندارد، نباید در مصدر امور قرار گیرد.

رئیسی خاطرنشان کرد: ارتقای کارآمدی و افزایش اعتماد و امید مردم به نظام مهمترین ماموریت ماست و نباید در این زمینه با کسی رودربایستی داشته باشیم. اگر کسی در مسیر اجرای کارها مانع‌تراشی کرده و تاخیر ایجاد می‌کند، اگر دل کار کردن ندارد و در مسیر خدمت خطرپذیر نیست، بدون رودربایستی باید کنار گذاشته شود. افراد ناکارآمد نباید در مصادر تصمیم‌گیری و حساس به کار گرفته شوند./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا