سیاسی

مسئولانی که می خواهند گمنام بمانند!

خبرمهم: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باید در گام دوم انقلاب الگوهای خدمت صادقانه را به جوانان معرفی کنیم تا آنها از زوایای زندگی این افراد آگاه شده و این قشر از جامعه هم در میدان خدمت به مردم گام بردارند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، با اشاره به چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر سال جاری با عنوان «انقلاب اسلامی، معنویت و بصیرت، خدمت صادقانه» اظهار داشت: اگر مروری از ابتدای انقلاب تا امروز داشته باشیم، افرادی که خدمت صادقانه را‌‌‌‌‌‌‌‌ که بر اساس غیرت دینی‌شان بوده را‌‌‌‌‌‌‌‌ شناسایی کرده و خواهیم کرد، هر چند که شاید کمتر به ابعاد و زندگی و عملکرد این افراد در رسانه‌ها پرداخته شده است، ولی باید بکوشیم گام عملی در این زمینه برداریم.

وی افزود: برخی از مدیران و مسئولان که خدمت زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مردم کشورمان داشته‌اند همواره تلاش می‌کنند که گمنام باقی بمانند و عمدا اصرار دارند که خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ کمتر نشان دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی بنگریم متوجه می‌شویم افراد زیاد و بی‌شماری بوده‌اند که خدمت صادقانه داشته و نهایتا در مسیر خدمت صادقانه جان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ داده و به شهادت رسیده‌اند.

لاجوردی در مورد شاخصه‌های خادمین صادق گفت: این افراد همواره خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ وقف اسلام کرده‌اند و این رویه را‌‌‌‌‌‌‌‌ قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند؛ این افراد آن چیزی که برایشان مهم بوده رضایت خداوند است و اگر هم به مردم خدمت صادقانه ارائه کرده‌اند فقط به خاطر رضایت خداوند بوده است.

وی افزود: تمام سعی شهدای را‌‌‌‌‌‌‌‌ خدمت صادقانه به مردم گذشت از منافع شخصی برای در نظر گرفتن منافع ملت بوده است که در این راه حتی از رفاه و آسایش خود و خانواده‌شان هم گذشته‌اند؛ چراکه معتقدند باید به اسلام خدمت کرد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خیلی از دشمنان که همواره جلوتر از ما، مدیران خادم و صادق را‌‌‌‌‌‌‌‌ شناسایی می‌کنند، تحمل این افراد را‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشته و عملکرد این افراد را‌‌‌‌‌‌‌‌ برنتابیده و در موقعیت‌های مختلف آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ به شهادت رسانده‌اند.

لاجوردی اضافه کرد: باید به شاخص‌های خدمت صادقانه توجه کنیم و نمونه‌های آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مردم معرفی کنیم؛ باید زندگی این افراد از پنجره هنر به مردم به نمایش درآورده شود تا بگوییم از این دست افراد در دوران انقلاب اسلامی کم نداشته‌ایم و الگوی واقعی برای جوانان کشورمان ارائه دهیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: باید در گام دوم انقلاب الگوها و نمادهای خدمت صادقانه را‌‌‌‌‌‌‌‌ به جوانان معرفی کنیم تا آنها از زوایای زندگی این افراد آگاه شده و این قشر از جامعه هم در میدان خدمت به مردم گام بردارند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا