بین المللی

کشف چهار کامیون حاوی جسد در نیویورک آمریکا

خبرمهم: پلیس نیویورک پس از تماس مردمی، حدود ۶۰ جسد را که در چهار کامیون در مقابل یک مرکز کفن و دفن نگهداری شده بود کشف کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از سی‌ان‌ان، مقامات پلیس نیویورک اعلام کردند روز گذشته پس از تماس‌های مردمی چهار کامیون را که حدود ۶۰ جسد داخل آن‌ها بود در نزدیکی یک شرکت کفن و دفن پیدا کردند.

نیرو‌های پلیس دریافتند که این مرکز کفن و دفن در محله «بروکلین» به‌ دلیل تکمیل ظرفیت، اجسادی را که در انتظار اقدامات پیش از دفن بودند در سردخانه‌های این کامیون‌ها نگهداری کرده است.

به گفته یکی از مقامات پلیس، دست‌کم یکی از کامیون‌ها بدون یخچال بود و برای سرد نگه داشتن اجساد بر روی آن‌ها قالب‌های یخ گذاشته بودند. مردم با مشاهده چکه کردن مایعاتی از داخل این کامیون پلیس را در جریان گذاشتند.

ویروس کرونا در نیویورک شیوع گسترده و شدیدی داشته است و در چند هفته گذشته این شهر کانون شیوع این ویروس در آمریکا به شمار می‌رفت. در این مدت بیش از ۱۷ هزار نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و دفن اجساد آن‌ها مشکل بزرگی برای مسئولان این شهر ایجاد کرده است. به گفته دو منبع آگاه، یکی از راه‌ حل‌های این معضل نگهداری اجساد در کامیون‌های یخچالدار اعلام شده است. شهرداری برای مراکز کفن و دفن این کامیون‌ها را اعزام می‌کند که در صورت پر شدن ظرفیت این مراکز از آن‌ها استفاده کنند.

اما آمار اجساد به اندازه‌ای بالاست که این راه حل هم چندان جوابگو نیست. گفته می‌شود شهرداری نیویورک منتظر دریافت تجهیزات و امکانات بیشتر در این زمینه است تا بتواند اجساد کرونایی را تا زمان دفن آن‌ها نگهداری کند. با این حال نگهداری نادرست اجساد در این کامیون‌ها می‌تواند خود مبنع دیگری برای انتشار ویروس کرونا باشد.

آمریکا با بیش از یک میلیون نفر مبتلا و بیش از ۶۰ هزار قربانی آلوده‌ترین کشور جهان به ویروس کووید-۱۹ به شمار می‌رود/yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا