بین المللی

در انتخابات ۲۰۲۴ سن بایدن دردسرساز است

خبرمهم: یک روزنامه آمریکایی می گوید سن بالای رئیس جمهور آمریکا به دغدغه ای برای تیم و حزب وی درانتخابات ۲۰۲۴ تبدیل شده است.

یک روزنامه آمریکایی می گوید سن بالای رئیس جمهور آمریکا به دغدغه ای برای تیم و حزب وی درانتخابات ۲۰۲۴ تبدیل شده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم،  به نقل از اسپوتنیک، یک رسانه آمریکایی می گوید با توجه به برنامه ریزی «جو بایدن» برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، سن وی به موضوعی دردسرساز تبدیل خواهد شد.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی نوشت که سن بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا به موضوعی ناخوشایند برای رئیس جمهور، تیم وی و حزب متبوعش تبدیل شده است.

این روزنامه آمریکایی یادآور می شود که رئیس جمهور ۷۹ ساله این کشور در حالیکه تنها یک سال و نیم از دوره اول ریاست جمهوریش می گذرد، که بیش از یکسال از «رونالد ریگان» در پایان دوره دوم ریاست جمهوریش بزرگتر است.

نیویورک تایمز به نقل از منابع بلندپایه فعلی و سابق کاخ سفید که نامشان فاش نشده، نوشت که برخی از دستیاران کاخ سفید بی سر و صدا مراقب بایدن هستند، زیرا وی اغلب در راه رفتن تلوتلو می خورد و در سخنرانی های عمومی در ادای کلمات دچار مشکل می شود. موضوعی که باعث می شود دستیاران وی برای به پایان رسیدن یک سخنرانی بدون گاف وی، نفس ها را در سینه حبس کنند.

نیویورک تایمز با یادآوری این موضوع که بایدن تاکنون تنها ۳۸ مصاحبه داشته، تاکید کرد کاخ سفید در تلاش است تا جلوی تعاملات وی با رسانه ها را، بدون نسخه از پیش آماده شده، بگیرد.

گفتنی است که گاف‌های بایدن سالخورده به کرات مورد توجه رسانه‌های داخل و خارج از این کشور قرار گرفته است. رئیس جمهور آمریکا چندی پیش هم هنگام صحبت درباره اتحاد کشورهای تحریم کننده روسیه، به اشتباه از کره شمالی به عنوان یکی از این کشورها یاد کرد. بایدن در حالی سودای ماندن در کاخ سفید را در سر دارد که در دور اول ریاست جمهوری خود با گاف های فراوان، مسئله سلامت ذهن خود را به سوژه رسانه ها تبدیل کرده است./مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا