بین المللی

رویترز: وزرای خارجه آمریکا و تروئیکای اروپایی درباره ایران نشست مجازی برگزار می‌کنند

خبرمهم: یک رسانه غربی به نقل از منابع آگاه از برگزاری یک نشست مجازی میان وزرای خارجه آمریکا و اعضای اروپایی برجام (انگلیس، فرانسه و آلمان) در خصوص ایران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم،   خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که وزرای خارجه آمریکا و تروئیکای اروپایی (انگلیس،‌ فرانسه و آلمان) به‌زودی یک نشست مجازی در خصوص ایران برگزار خواهند کرد.

این منابع آگاه که رویترز نامشان را فاش نکرده، گفته‌اند که وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان احتمالاً به‌زودی در یک نشست مجازی در خصوص چگونگی احیای برجام بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

اگرچه این منابع آگاه تاریخ دقیقی را برای برگزاری این نشست مجازی ذکر نکرده‌اند، اما دو نفر از آنها گفته‌اند که این نشست احتمالاً روز جمعه (فردا) برگزار می‌شود و دو نفر دیگر از احتمال برگزاری نشست در هفته آینده خبر داده‌اند.

به گفته آنها نشست مجازی میان وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان ممکن است علاوه بر برجام، موضوعات دیگری را نیز در بر گیرد.

وزارتخانه‌های امور خارجه آمریکا، فرانسه و آلمان از اظهارنظر درباره احتمال برگزاری نشست با متحدان اروپایی درباره ایران در آینده نزدیک خودداری کرده‌اند و سفارت انگلیس در واشنگتن نیز به درخواست‌های خبرگزاری رویترز برای اظهارنظر در این مورد پاسخی نداده است. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا