ورزشی

کاپیتان شجاعی باز هم رکورد شکست

خبرهای فوری: مسعود شجاعی با ۵ دوره حضور در مقدماتی جام‌جهانی رکورددار تاریخ تیم ملی ایران شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، مسعود شجاعی که تا پیش از این رکوردهایی نظیر بیشترین حضور در جام جهانی و جام ملتهای آسیا را در اختیار داشت در دیدار با کامبوج در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ از دقیقه ۵۷ وارد زمین شد تا رکورد دیگری به نام خود سازد.
این بازیکن با ۵ دوره حضور در مقدماتی جام‌جهانی رکورددار تاریخ تیم ملی شد تا بیش از این بازیکنان شاخصی نظیر جواد نکونام، یحیی گل‌محمدی، علی دایی، کریم باقری و علی کریمی در ۴ دوره مقدماتی جام‌جهانی بازی کرده بودند ولی هیچ کدام مجال بازی در پنجمین دوره را پیدا نکردند.
رکورد ۵ دوره حضور در مقدماتی جام‌جهانی در فوتبال ایران بی‌نظیر و در فوتبال جهان کم نظیر محسوب می‌شود و تنها بازیکنانی نظیر رافائل مارکس به این حد نصاب رسیده‌اند. شجاعی رکورددار بیشترین حضور در مقدماتی جام‌جهانی است ولی علی دایی با ۵۱ بازی بیشترین تعداد بازی را برای تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی انجام داده است.
در حال حاضر ۱۵ سال از عضویت مسعود شجاعی در تیم ملی می‌گذرد. کریم باقری با ۱۷ سال بازی در تیم ملی رکورددار فوتبال ایران است و شاید این رکورد، رکورد دیگری باشد که کاپیتان تیم ملی به دنبال شکستن آن است. /هفت صیح

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا