ورزشی

اسکوچیچ ماندنی شد

خبرمهم: با تصمیم هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال مجددا در این تیم ابقا شد.

با تصمیم هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال مجددا در این تیم ابقا شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، هفته قبل اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال به اتفاق آرا صلاحیت فنی دراگان اسکوچیچ را برای ادامه کار به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران رد کردند اما تصمیم نهایی درباره این مربی کروات به جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال موکول شد.

جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت نیمکت تیم‌ملی، امروز (یکشنبه) در محل مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد و اعضای آن در نهایت به جمع بندی رسیدند. بر همین اساس دراگان اسکوچیچ، مربی کروات تیم ملی در این سمت ماندنی شد.

این اتفاق در حالی افتاده است که پیش از این از گزینه‌هایی همچون امیر قلعه‌نویی، علی دایی و کارلوس کی‌روش به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی یاد می‌شد.

احسان اصولی بعد از جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با اعضای کمیته فنی این فدراسیون که درباره تعیین تکلیف سرمربی تیم‌ملی برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز به شکل مشترک با کمیته فنی صحبت کردیم و نقطه نظرات عزیزان گرفته شد، بعد از آن اعضای هیات رئیسه بر اساس مولفه‌ها گفت‌وگو کردند و قرار شد آقای اسکوچیچ به کارش ادامه بدهد و ما با توجه به قراردادی که داریم به کار ادامه خواهیم داد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا