استانیورزشی

برگزاری مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان کشور در زنجان

خبرهای فوری: رئیس هیأت جودوی استان زنجان از برگزاری مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان کشور برای نخستین بار در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، مجتبی بیگلی امروز در زنجان از برگزاری مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش دختران و پسران به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

 رئیس هیأت جودوی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات جودوی دختران از ۱۳ مهرماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: البته تیم‌ها از یک روز قبل پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان رقابت‌های جودوی دختران، مسابقات در بخش پسران آغاز می‌شود، گفت: یکشنبه هفته آینده روز پذیرش آقایان خواهد بود.

بیگلی با بیان اینکه مسابقات در دو نوبت صبح و عصر به مدت سه روز برگزار می‌‎شود، افزود: مراسم افتتاحیه این مسابقات هم روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

 رئیس هیأت جودوی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان برای نخستین بار میزبانی این دوره از مسابقات را عهده‌دار شده است، تصریح کرد: امیدواریم در این دوره از مسابقات نیز شاهد درخشش ورزشکاران زنجانی باشیم و میزبانی خوبی از استان را انجام دهیم.

وی از فعالیت ۷۰۰ ورزشکار در این رشته در زنجان خبر داد و گفت: پیش از این استان زنجان در رشته جودو مقام‎‌های خوبی را کسب کرده است.

به گزارش فارس، مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار می‌شود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا