ورزشی

با مشکلات مدیریتی در فوتبال مواجه هستیم

خبرمهم: پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان گفت: به طور حتم حریفان تیم ملی فوتبال در جام جهانی از اتفاقات رخ داده سود می‌برند.

محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  جوان درباره اختلاف و دو دستگی در تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم ضعف مدیریتی در فوتبالمان داریم و شرایط تیم ملی فوتبال نباید به اینجا بکشد که ملی پوشان به مسائل مدیریتی  ورود کنند. در حال حاضر تیم ملی برای بازی های جام جهانی  باید آماده شود اما هنوز هیچ کاری نکردند. اگر وارد معرکه شویم شرایط بدتر می شود و اکنون تیم ملی نیاز به آرامش دارد.

او افزود: به هر حال منافع ملی کشورمان در میان است و اصلا ما نباید در مورد منافع ملی ریسک کرده و بازی کنیم. حضور در جام جهانی یک افتخار است و در روحیه مردم تاثیر می گذارد. به نظرم هر چه تیم ملی فوتبال از حاشیه سازی دور شود به نفعش است.

پنجعلی تصریح کرد:  به طور حتم  تیم ملی فوتبال  از اتفاقات رخ داده ضرر می کند و این موضوع به نفع حریفان ما در جام جهانی قطر است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره راهکارش برای پایان حواشی در تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم هیچ تغییری  تا پایان جام جهانی قطر نباید صورت بگیرد و هم و غم مسئولان باید برپایی اردوی مناسب و برگزاری چند بازی تدارکاتی مناسب برای تیم ملی فوتبال باشد در غیر این صورت این حواشی ادامه می یابد.

او در پایان گفت: در آستانه بازی های جام جهانی  چه بلایی به سر تیم ملی فوتبال آمده است و این موضوع نشان می دهد که مشکلات ما ریشه ای و مدیریتی است. همچنین سیاستگذاری در فوتبال مشخص نیست و این موضوع باعث ایجاد  مسائل حاشیه ای می شود./باشگاه خبرنگاران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا