ورزشی

ربیعی: آلومینیوم و مس در مسیر موفقیت هستن

خبرمهم: سرمربی مس رفسنجان گفت: هم تیم آلومینیوم و هم مس در مسیر موفقیت درحال حرکت هستند و این می‌تواند برای تیم‌های دیگر الگو باشد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، محمد ربیعی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اظهار کرد: متأسفانه دقایقی پیش به بنده اطلاع دادند که پدربزرگم از دنیا رفت و به دلیل احترامی که برای شما قائل بودم در کنفرانس شرکت کردم علیرغم اینکه از لحاظ شرایط روانی خیلی مساعد نیستم.

وی افزود: در خصوص بازی فردا باید بگویم برای مردم اراک بسیار احترام قائلم چراکه افتخار این را داشتم که در مقطعی این‌جا کار کنم و جز احترام و معرفت چیز دیگری ندیدم؛ برای تیم آلومینیوم ارزش زیادی قائل هستیم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. هر دو تیم مس و آلومینیوم با هم به لیگ برتر صعود کردند و هم سال گذشته و هم امسال توانستند از اعتبار خود دفاع کنند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: فردا بازی خوبی خواهد شد و خوشحالم بازیکنان خوبی که زمان مربی گری خودم در آلومینیوم بودند الان هم در این تیم حضور دارند.

ربیعی بیان داشت: رسول خطیبی این تیم را بسیار آماده کرده است و ما هم به این قضیه واقف هستیم؛ امیدوارم بازی فردا برای هر دو تیم در درجه اول سلامتی داشته باشد و مصدومی ندهند و در صحت کامل بازی را تمام کنند و فوتبال تماشاگر پسندی از آب در بیاید./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا