اجتماعی

حمله کیهان به کشف حجاب ستاره اسکندری در خارج کشور

خبرهای فوری: باز هم تصاویری از یک بازیگر زن مشهور شده به وسیله سریال‌های صداوسیما منتشر شده است که حاکی از کشف حجاب وی در خارج از کشور است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، قبلا چهره‌های هنری و بازیگران، حتی خارج از کشور نیز حد و حدودی را رعایت می‌کردند اما مدتی است که برخی از این افراد موقع خروج از کشور، با وقاحت تمام کشف حجاب می‌کنند.

این مسئله درباره بازیگرانی که از بودجه و امکانات عمومی و دولتی ارتزاق می‌کنند از اهمیت بیشتری برخوردار است چون آنها نماینده فرهنگ ایرانی محسوب می‌شوند. اما کشف حجاب یا رفتارهای هنجارشکنانه آنها نوعی دهن‌کجی به این فرهنگ است.

واقعاً شرم‌آورست بازیگری که همکار صداوسیما محسوب می‌شود و با بودجه بیت‌المال به شهرت رسیده، این چنین به فرهنگ و ارزش‌های وطنی خودش توهین می‌کند.

قبل از ستاره اسکندری که تصاویری مربوط به کشف حجاب او در خارج برملا شد، افراد دیگری چون نگار جواهریان، آزاده نامداری و… موقع خوشگذرانی با پول‌های به‌دست آمده از بیت‌المال در خارج از کشور، به فرهنگ و ارزش‌های ایرانی و اسلامی پنجه کشیده بودند.

متأسفانه این افراد پس از رفتار وقیحانه و ضدفرهنگی خود در خارج از کشور، موقع بازگشت به کشور نیز به سادگی به‌عنوان فعال فرهنگی به کار خود ادامه می‌دهند، این درحالی است که آنها باید درباره حرکت خود جواب بدهند و هزینه رفتار خود را بپردازند و حداقل اینکه ممنوع از کار شوند. به نظر می‌رسد که باید ضوابط ویژه‌ای برای رفتار بازیگران مشهور در سفر به خارج از کشور طراحی و اجرا شود. /روزنامه کیهان

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۶ دیدگاه ها

  1. اولش که فیلم این خانوم رو دیدم مثل خیلی از شماها با خودم فکر کردم که آره یه بازیگر خانوم ایرانی چطور میتونه از مرز که رد میشه حجابش رو بزاره کنار. ولی بیشتر که فکر کنیم میبینیم هرکسی واقعا اعتقادات خودش رو داره و اختیار دین و ایمون هرکسی باخودشه . این خانوم شریف چیکار میتونه بکنه وقتی حجاب تو مملکتش اجباریه و نمیتونه طبق اعتقادات خودش در محدوده مشخص اخلاقی و انسانی حجاب معمول خودش رو داشته باشه؟ و وقتی میره خارج و اونجا این حق مسلم بهش داده شده که آزادنه راجع به پوششش تصمیم بگیره محکوم به ریا و دورویی میشه!!

  2. خیلی مردم راساده گیر اور ده اید – این ادا و اطوارها کارگردان واحد دارد یک رفتار از قبل تعریف شده برای دو نفر است برای نمایش تا …دست بردارید مردم ذتن همه شماهارا شناخته اند

  3. مگه بیحجابی یک امتیاز وفضیلته که کسی حسودیش کنه؟!مثل اینه که یکی به سرطان داشتن شخصی بلکه بدتر از اون حسادت کنه،،،ضمنا شماها که صبح تا شب دم از ریا و…میزنید مگه میشه ادم بره خارج کافر باشه بیاد داخل مسلمون واین تظاهر به حجاب چقدر به فرهنگ ما اسیب میزنه ،فرهنگ حجاب ایرانی که تا بیش از دو هزار سال قبل هم در ایران بوده.

  4. مردم چقدرحسودشدن،چکارداریدخارج ازکشورچگونه زندگی میکنن؟درداخل کشوربایدپایبندبه بعضی قوانین بودولی درخارج ازکشوردست خودشونه وعواقب دنیوی واخروی هم برعهده خودشون خواهدبودپس بهتره گناه مردم روبه گردن خودمون نندازیم مانمیتونیم برای هرکسی که خارج ازکشورمیرن یک ماموربزاریم هرکسی تواین دنیامختاره بهتره حواسمون به کارخودمون باشه وهرگزخیلی راحت بعضی هاروالگوی خودمون قرارندیم وازشون تقلیدنکیم

    1. پس بهش بگو همون خارج کشور بره کار کنه بیشتر از ایران در میاره و تو سریالای تلویزیونی ایران بازی نکنه و بیخیال دستمزد بازیگری تو صدا وسیما بشه

    2. دوست عزیز، با این حرف شما مخالفم. کی گفته عیسی به دین خود موسی به دین خود. یک انسان مسئول همه رفتارهای خود در هر مکان و در هر زمانی است. به خصوص وقتیکه الگوی فرهنگی جوانان کشور هم باشد. این رفتار دوگانه ناشی از ضعف شخصیت و دوری از باورهای دینی و انقلابی یک انسان است. چنین انسانی حتی اگر یک فرد معمولی هم باشد باید به دلیل ضعف شخصیت مورد نکوهش قرار بگیرد چه برسد به اینکه نماینده یک کشور و یک جامعه و یک فرهنگ نیز باشد که در اینصورت باید با وی برخورد قانونی شود. ما همه در یک کشتی فرهنگی نشسته ایم که صلاح و فساد هر کدام روی صلاح و فساد دیگران تاثیر می گذارد. پس نباید بی تفاوت باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا