سیاسی

اختصاص ۳۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

خبرمهم: قالیباف گفت حمایت کامل و توجه به توانمند سازی افراد داری نیاز‌های ویژه و تمامی افرادی که بر اساس قانون به هر شکلی نیازمند حمایت هستند وظیفه ماست.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۶ تیر پارلمان در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: واقعه غدیر خم شاخص، معیار و میزان ابدی برای تشخیص مسیر هدایت در طول زمان و راه روشنی برای مراقبت از آموزه‌های دین مبین اسلام در سایه هدایت ائمه اطهار است.

وی با تبریک ۴۲ دومین سالروز تاسیس شورای نگهبان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) این نهاد انقلابی با الگو گیری از نهضت مترقی مشروطه عهده دار وظیفه مهم پاسداری از شرع مقدس و قانون اساسی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی دو پایه مشروعیت است که شورای نگهبان توانسته علیرغم تمام هجمه‌های خارجی و داخلی از آن‌ها مراقبت کند و اجازه ندهد مسیر ریل گذاری کشور نسبت به قانون اساسی به انحراف کشیده شود.

قالیباف همچنین روز بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت و افزود: حمایت کامل و توجه به توانمند سازی افراد داری نیاز‌های یژه و تمامی افرادی که بر اساس قانون به هر شکلی نیازمند حمایت هستند وظیفه قطعی ماست.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه ۱۴۰۱، ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای ظرفیت سازی اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا