بین المللی

۳۳۴ نظامی صهیونیست از بیم ابتلا به کرونا قرنطیه شدند

خبرمهم: رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 300 نظامی صهیونیست از بیم ابتلا به «کرونا» در قرنطینه به سر می‌برند و آزمایش دستکم یکی از آن‌ها مثبت شده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، مقام‌‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند صدها نفر از نیروهای نظامی این رژیم از بیم ابتلا به ویروس «کرونا» (کووید-۱۹) در وضعیت قرنطینه قرار گرفته‌اند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، تا یکشنبه شب دستکم ۳۳۴ نفر از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در قرنطینه حضور داشته‌اند. این نظامیان عمدتا یا با افراد مشکوک به ابتلا با کرونا در تماس بوده‌اند یا اخیرا در کشورهایی حضور داشته‌اند که  کرونا در آن‌ها همه‌گیر شده است.

مقام‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند منشأ عمده موارد مشکوک به ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی، دو کشور کره جنوبی و ایتالیا بوده است.

تاکنون نمونه آزمایش دستکم یک نفر از نظامیان اسرائیلی مثبت اعلام شده و وی به دلیل ابتلا به کرونا تحت درمان قرار گرفته است.

به گفته تل‌آویو، مجموعا ۱۲ نفر از اتباع این رژیم تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند.

هفته گذشته رسانه‌ها از ابتلای گروهی از گردشگران تبعه کره جنوبی به ویروس «کرونا» جدید، بعد از بازگشت از فلسطین اشغالی خبر دادند. انتشار این خبر موجب هراس گسترده صهیونیست‌ها از احتمال وجود موارد متعدد کشف‌نشده ابتلا به کرونا در فلسطین اشغالی شده است./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا