بین المللی

۷ سال زندان برای صهیونیست‌هایی که قرنطینه اجباری را نقض می‌کنند

خبرمهم: رژیم صهیونیستی برای کسانی که قوانین قرنطینه اجباری به منظور مقابله با ویروس کرونا را نقض کنند، محکومیت زندان ۳ تا ۷ سال در نظر می‌گیرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، گزارش‌ها حاکی از آن است که صهیونیست‌هایی که قوانین قرنطینه ۱۴ روزه اجباری در خانه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را نقض کنند، ممکن است با محکومیت ۷ سال زندان روبرو شوند.

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل گزارش داد مسافرانی که از چین، هنگ کنگ، سنگاپور، ماکائو و تایلند برگشته اند، ملزم به قرنطینه خود در منزل هستند. وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد کسانی که آگاهانه این مسئله را نقض می‌کنند ممکن است با محکومیت ۷ سال زندان روبرو شوند، اما کسانیکه از روی سهل انگاری قرنطینه اجباری را نقض می‌کنند، با حبس تا سه سال مواجه خواهند شد.

رژیم صهیونیستی اوایل این هفته اعلام کرد طی دو هفته گذشته از ورود خارجی‌هایی که به تایلند، سنگاپور، هنگ کنگ و ماکائو سفر کرده اند، خودداری کرده است. از سوی دیگر روز پنج شنبه به ۱۱ صهیونیست حاضر در کشتی کروز پرنسس دایموند پس از دو هفته قرنطینه در سواحل یوکوهامای ژاپن، اجازه ترک کشتی و بازگشت به خانه داده شد.

مقامات چین امروز اعلام کردند که از اواخر ماه ژانویه تاکنون، آمار مبتلایان جدید به ویروس کرونا روز گذشته کاهش چشمگیری پیدا کرده است که بخشی از آن به تغییر معیار‌های تشخیص این بیماری در استان هوبئی که مرکز شیوع این ویروس بود برمی‌گردد.

کمیسیون بهداشت ملی چین تایید کرده است که روز چهارشنبه ۳۴۹ مورد جدید به کرونا مبتلا شده‌اند که این در مقایسه با ۱۷۴۹ مورد در روز پیش از آن کاهش چشمگیری نشان می‌دهد و از ۲۳ ژانویه تاکنون کمترین میزان ابتلاست.

با این آمار در کل تعداد مبتلایان به این ویروس در سرزمین چین به ۷۴ هزار و ۵۷۶ نفر رسید. شیوع کرونا در ماه دسامبر از شهر ووهان چین در استان هوبئی آغاز شد و ظاهرا منشا آن حیوانات غیراهلی بوده است./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا