بین المللیورزشی

باقری: تیم ملی بازی سختی را پیش رو دارد/ بازیکنان ما زود عصبی می‌شوند

خبرهای فوری: مربی پرسپولیس گفت: تیم ملی بازی سختی را پیش رو دارد و طبق صحبت‌هایی که ویلموتس انجام داد، شناخت خوبی از عراق دارد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز تیم ملی حضور یافته بود، درباره شرایط تیم بیان کرد: ابتدا از کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم که ما را به تمرین تیم ملی دعوت کردند و خوشحالم که تمرین ملی‌پوشان را از نزدیک می‌بینم و در کنار آن‌ها هستم. شرایط بازیکنان خودمان را ارزیابی می کنم.

او افزود: تیم ملی بازی سختی را پیش رو دارد و طبق صحبت‌هایی که ویلموتس انجام داد، شناخت خوبی از عراق دارد. امیدوارم دیر جمع شدن بازیکنان مشکلی پیش نیاورد، اما همه بازیکنان در شرایط  خوبی هستند و تمام تلاش شان این است که بازی را ببرند و در جدول صعود کنند.

باقری ادامه داد: همه ملی‌پوشان، بازیکنان باتجربه‌ای هستند. البته بازیکنان ما زود عصبی می‌شوند و پرخاش می‌کنند و این از بدی‌های فوتبال ماست. امیدوارم بازی به بازی بهتر شوند تا تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند نتیجه بهتری بگیرند.

مربی پرسپولیس در پایان در خصوص جنگ روانی بحرینی‌ها پیش از دیدار با ایران اظهار کرد: جنگ روانی همیشه هست و می‌تواند تاثیرگذار باشد. سرمربی تیم در حرف‌هایش به این موضوع اشاره کرد. وقتی در زمین حریف بازی می‌کنید باید با تمرکز بالا بازی کنید و به حواشی توجه نکنید. این بهترین راهکار برای کسانی است که به دنبال ایجاد حاشیه هستند.

کریم باقری در پایان در خصوص ۲ سوال مربوط به صحبت های کالدرون و درگیری با علی علیپور پاسخی به خبرنگاران نداد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا