بین المللی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ما با رژیم منحوس صهیونیست وارد جنگ مستقیم نمی‌شویم چون این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم

خبرمهم: شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: رژیم صهیونیست باید از نظر بین‌الملل محکوم شود و جمهوری اسلامی هم در این زمینه تلاش می‌کند.

شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: این ترورها کار یکبار دوبار رژیم صهیونیستی نیست، کار همیشگی این رژیم است. اسرائیل همواره مقامات و سران گروه‌های مقاومت را ترور کرده.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به ترور شیخ صالح العاروری به مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم گفت: این ترور کار یکبار دوبار رژیم صهیونیستی نیست، کار همیشگی این رژیم است. همواره مقامات و سران گروه‌های مقاومت را ترور کرده. باید ایران و سایر کشورهای دنیا به ویژه کشورهای مسلمان از نگاه بین‌الملل به این موضوع بپردازند. چون این رژیم اصل و بنیان خود را بر ترور و قتل عام نهاده، الان مردم فلسطین در نوار غزه نزدیک به ۷۰، ۸۰ هزار نفر زخمی و کشته داشتند که این آمار در طول ۸۰ ، ۹۰ روز در جهان بی‌سابقه است و بعد از بمباران هیروشیما که یک اتفاق تاریخی و تلخی بود که در طول تاریخ بشر به وقوع پیوسته بود، این  حمله اسرائیل به غزه دارد تکراری می‌شود. 

حیدری ادامه داد: رژیم صهیونیست باید از نظر بین‌الملل محکوم شود و جمهوری اسلامی هم در این زمینه تلاش می‌کند. باید با اتحاد در مقابل این رژیم پیش رفت چون رمز پیروزی جهان اسلام وحدت و اتحاد در مقابل این رژیم منحوس است که تا وقتی وجود دارد ما باید شاهد این مسائل باشیم. 

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا با حمله لبنان به تل‌آویو، ایران هم وارد جنگ خواهد شد یا خیر، گفت: هم بعید می‌دانم که ما بخواهیم با رژیم منحوس اسرائیل مستقیم وارد جنگ شویم چون ما اصلا این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم. ولی هرجایی نیاز باشد برخورد خواهیم کرد. 

شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان نسبت به اینکه آیا ایران، باعث توقف حملات یمن در دریای سرخ خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: دریای سرخ از نظر قوانین بین‌المللی در اختیار کشورهای ساحلی است ولی اگر منافع ما زیر سوال برود قطع به یقین در هر نقطه‌ای از جمله ظرفیت‌های دریایی می‌توان برخورد کرد. 

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا زودتر نگفتید تازه متوجه شدیم چرا با رانتخواران و غارتگران و جنایتکاران ….. کاری ندارید، پس انها را برسمیت نمیشناسید!!! خوب کاری کردید قانون تصویب شده از کجا اوردین مجلس را به زباله دان تاریخ فرستادید…. این چیزا رسمیتی ندارن!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا