بین المللی

انگلیس: روسیه همچنان از خسارات ناشی از اوایل جنگ اوکراین رنج می‌برد

خبرمهم: وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین ارزیابی خود از تحولات اوکراین مدعی شد که روسیه همچنان از خسارات ناشی از اوایل جنگ رنج می‌برد. این بیانیه می‌افزاید: حمله زمینی روسیه به این کارخانه احتمالاً منجر به تلفات قابل توجه نیرو‌های روس و کاهش بیشتر اثربخشی رزمی آن‌ها خواهد شد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین ارزیابی خود از تحولات اوکراین مدعی شد که روسیه همچنان از خسارات ناشی از اوایل جنگ رنج می برد.

وزارت دفاع انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای ادعا کرد: تصمیم ولادیمیر پوتین برای محاصره کارخانه فولاد آزووستال احتمالاً نشان دهنده تمایل او برای مهار مقاومت اوکراین در ماریوپل و آزاد کردن نیروهای روسیه برای استقرار در سایر نقاط در شرق اوکراین است.

این بیانیه می‌افزاید: حمله زمینی روسیه به این کارخانه احتمالاً منجر به تلفات قابل توجه نیروهای روس و کاهش بیشتر اثربخشی رزمی آنها خواهد شد.

وزارت دفاع انگلیس در ادامه ادعا کرد: در شرق دونباس، گلوله باران و نبرد سنگین ادامه دارد و روسیه به دنبال پیشروی بیشتر به سمت شهرک‌هایی از جمله کراسنی لیمان، بوهاییکوا، باروینکووه، لیمان و پوپاسنا به عنوان بخشی از برنامه‌های خود در این منطقه است.

بر اساس ارزیابی ادعایی وزارت دفاع انگلیس، علیرغم تمرکز مجدد روسیه، آنها همچنان از خسارات متحمل شده در اوایل جنگ رنج می برند. آن‌ها به منظور تلاش برای بازسازی نیروهای فرسوده خود، به انتقال تجهیزات غیرقابل استفاده برای تعمیر به روسیه متوسل شده اند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا