بین المللی

ترامپ شکست را پذیرفت؟!/ بایدن می‌تواند مراحل انتقال قدرت را رسما آغاز کند

خبرمهم: رئیس جمهور فعلی آمریکا با انتشار پیامی توئیتری از آغاز روند انتقال قدرت به جو بایدن، رقیب وی در انتخابات خبر داد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، اداره خدمات عمومی آمریکا طی پیامی به جو بایدن، از فراهم بودن تمام زمینه‌ها و حمایت‌های مالی برای آغاز مرحله انتقالی خبر داد.

براین اساس وی رسما می‌تواند مرحله انتقالی را آغاز کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا که سعی داشت از موضوع انتقال قدرت فرار کند و نتایج انتخابات را زیر سوال برده بود در پیامی توئیتری نوشت: از ایمیل مورفی، رئیس سازمان خدمات عمومی برای فداکاری سرسختانه و وفاداری‌اش به آمریکا تشکر می‌کنم، او مورد آزار و تهدید قرار گرفته است و من نمی‌خواهم این اتفاقات برای او، خانواده‌اش و کارکنان سازمان خدمات عمومی تکرار شود.

ترامپ شکست را پذیرفت/ بایدن می‌تواند مراحل انتقال قدرت را رسما آغاز کند

ما این مبارزه را ادامه می‌دهیم و معتقدم که پیروز خواهیم شد!

شبکه سی ان ان نیز از ارائه پیام اداره خدمات عمومی آمریکا مبنی بر اجازه آغاز روند انتقال قدرت بایدن، به رئیس کارکنان کاخ سفید خبر داد.

براین اساس، رئیس کارکنان کاخ سفید آمریکا یک نسخه از پیام اداره خدمات عمومی آمریکا به جو بایدن، رئیس جمهور منتخب این کشور و مجوز آغاز مرحله انتقال قدرت را دریافت کرده است.

تیم انتقالی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا نیز از تصمیم دونالد ترامپ در راستای موافقت با انتقال مسالمت آمیز قدرت استقبال کرد.

پیش از این رسانه‌های آمریکا اعلام کردند سازمان خدمات عمومی این کشور به بایدن اطلاع داده که آماده پیشبرد روند انتقال قدرت است. این سازمان در نامه‌ای که به رویت ای‌بی‌سی‌نیوز رسیده به تیم بایدن اعلام کرده است که به نظر می‌رسد که او در انتخابات برنده شده است. مورفی به بایدن گفته می‌تواند روند انتقال قدرت را آغاز کند.

رئیس‌جمهور آمریکا تاکنون به شکست اذعان نکرده است اما اخیرا آغاز روند انتقال قدرت را تأیید کرد./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا