ورزشی

قول قهرمانی استراماچونی به یک کودک نابینا + عکس

خبرهای فوری: امروز سرمربی استقلال دست به اقدامی جالب زد و به یک کودک نابینا قول قهرمانی داد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، امروز یک کودک نابینا و طرفدار سرسخت استقلال از آمل خود را به محل تمرین استقلال رساند تا بتواند استراماچونی را از نزدیک ببیند. استراماچونی به محض ورود این کودک تمرین را رها کرد و سمت او و پدرش رفت و کاوه ستوده هم برای ترجمه به این قسمت از زمین رفت.

این کودک به استراماچونی گفت: «آقای استراماچونی شما را می شناسم، می خواهم به من قول قهرمانی بدهید.» در این حین استراماچونی به این کودک جواب داد: اولین کسی هستی که به او قول قهرمانی می دهم. فقط به تو قول می دهم، حتی به رییس باشگاه هم این قول را نداده ام.

بعد این صحبت ها استراماچونی بوسه ای بر پیشانی این کودک زد و به محل تمرین تیمش برگشت تا نظارت دقیقی بر عملکرد شاگردانش داشته باشد.

استراماچونی از زمانی که هدایت استقلال را برعهده گرفته است به جز حضور در مراسم معارفه هرگز مصاحبه ای انجام نداده است و در سکوت تلاش می کند کارش را انجام بدهد.

اما در پایان تمرین سیدحسین حسینی برخورد گرمی با ابوالفضل داشت و در این بین این کودک نابینا به سیدحسین حسینی گفت که یک خواهش از تو دارم، رکورد کلین شیت دو فصل قبلت را در این فصل بهتر کن که دروازه بان استقلال در جواب گفت: اگر تو من را دعا کنی همه چیز درست می شود.‌‌

در پایان بازیکنان استقلال با ابوالفضل عکس یادگاری گرفتند و به این شکل روز خاطره انگیز این کودک آملی در تمرین آبی ها به پایان رسید.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا