ورزشی

کپی میثاقی از روی دست عادل فردوسی‌پور با برنامه جدیدش!+فیلم

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، شنیده‌ها حاکی‌ست محمدحسین میثاقی با «نودپلاس» که گفته می‌شود برنامه‌ای مشابه با نود و فوتبال۱۲۰ است، همزمان با شروع لیگ برتر به روی آنتن شبکه سه می‌رود.



جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۷ دیدگاه ها

  1. عادل واقعا عادل بود و هست ،میتونست مثل مزدک بره اما موند تا کسی پشتش حرف نزنه تا از حقش دفاع کنه ماهم پشتشیم برای ما عادل یدونس و هیچکس نمیتونه جاشه بگیره .عادل عشق مایی.

  2. میثاقی یادت باشه به تمان ندارج بالا برسی با نردبان درست کردن افراد انگشت کوچیکه عادل نمیشی . عادل تو قلب تموم ملت ایرانه . فقط مردم نمیتونند کاری بکنن . تنها کاری که از دست مردم بر میاد اینه که برنامه بدرد نخوره تو رو نگاه نکنن

  3. اینجا ایرانه توقعی بیش از این نیست،هر چی باشه شاگرد فردوسی پوره،ولی اگه اینکار را بکنه منفور خواهد شد،کار درستو مزدک کرد،فردوسی پور هم باید بره،وقتی صدا وسیما انحصار شده ،بازیگران هم دارن میرن ،صدا وسیما فقط جای ادمای چشم و بله قربانگوست،

  4. در ایران جواب خوبی بدی است ما ملتی شدیم که برای به اصطلاح پیشرفت خودمان از دیگران نردبان بسازیم و حتی به کشورمان هم خیانت کنیم. در عجبم از انسان که میداند مرگ عاقبت اوست و اینچنین سرکشی میکند گویی فناناپذیر است.وای اگر انسان مرگ نداشت چه میکرد؟؟؟؟

  5. نفرت بر انگیزتر از مدیر شبکه سه مگه داریم؟
    میثاقی اگر این کار رو انجام بده واقعا تبدیل شده به یک انسان وقیح و بی چشم و رو…

  6. با کپی از دو برنامه نود و فوتبال ۱۲۰ خواسته همزمان دو تا خنجر از پشت به عادل بزنه
    فردوسی پور اگه تو هر زمینه ای خوب بود، آدم شناس نبود . از اولش معلوم بود استاد میثاقی چجور آدمیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا