ورزشی

مجیدی:یک قهرمانی پاک را ترجیح میدهم

خبرمهم: سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به بیانیه برخی تیم‌ها به رای کمیته استیناف گفت: ۲ امتیاز نه تیمی را قهرمان می‌کند و نه شانس قهرمانی را از تیمی می‌گیرد. ترجیح می‌دهم یک قهرمانی داشته باشم، ولی قهرمانی پاک باشد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  فرهاد مجیدی امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با تیم هوادار معوقه از هفته شانزدهم، اظهار داشت: با توجه به اتفاقی که برای تیم ما افتاد و در ۶ بازی آخر فصل با ۵ برد و یک تساوی روند خوبی داشتیم اما متاسفانه تعداد زیادی از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و برخی از بازیکنان ۲ هفته تمرین نکردند.

وی افزود: از این بابت نگران بودیم اما تمرینات خود را از روز شنبه آغاز کردیم و خوشبختانه بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه در تمرینات بودند و تا حدودی نگرانی ما را برطرف کردند.

سرمربی استقلال عنوان کرد: تیم هوادار و مربی آن خوب هستند و تازه به لیگ برتر آمده و بازیکنان این تیم انگیزه لازم را دارند و فردا برای کسب امتیاز روز سختی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: محمدرضا آزادی، فردین رابط و بابک مرادی از جمع ما جدا شدند و کوین یامگا ۴ اخطاره است و نمی‌تواند فردا بازی کند اما باقی بازیکنان را در اختیار داریم.

مجیدی یادآور شد: لیستی که مدنظرم برای نقل و انتقالات بوده به باشگاه ارایه دادم و اما هنوز بازیکنی به جمع ما اضافه نشده است. باشگاه تلاش خود را می‌کند تا بازیکنان مدنظر را جذب کند.

وی ادامه داد: صالح حردانی از بازیکنان بسیار خوب و آینده‌داری است و فرقی نمی‌کند در استقلال یا فولاد باشد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر به استقلال نیاید هم باید همه توانش را برای فولاد بگذارد. وی از بازیکنی  با ظرفیت بالا و از بازیکنان فیکس آقای اسکوچیچ در جام جهانی خواهد بود.

سرمربی تیم استقلال در مورد بیانیه برخی تیم‌ها در خصوص رای کمیته استیناف نیز خاطر نشان کرد: ۲ امتیاز نه تیمی را قهرمان می‌کند و نه شانس قهرمانی را از تیمی می‌گیرد. نمی‌دانم چند سال مربیگری می‌کنم، ولی امسال دوست دارم اگر یک برنامه تلویزیونی مثل نود آقای فردوسی‌پور یا شب‌های فوتبالی آقای توتونچی و میری دعوت شدم و من را آنجا نشاندند و قهرمانی‌های من را نشان دادند، ترجیح می‌دهم یک قهرمانی باشد ولی قهرمانی پاک باشد.

وی افزود: امتیاز بزرگ باشگاه‌هایی مثل سپاهان، استقلال و پرسپولیس به تماشاچیان آن است و از زمانی که سرمربی استقلال شدم این امتیاز را نداشتم. بازیکن وقتی تماشاگر را در ورزشگاه می‌بیند انگیزه و تلاشش بیشتر می‌شود. وقتی تماشاگران وارد ورزشگاه ها شوند، بازی ها گرم‌تر می‌شود و عشق مردم هم فوتبال است.

مجیدی با اشاره به اینکه گابریل پین امشب وارد ایران می‌شود، گفت: بسیار بازی سختی برابر هوادار داریم و ۱۵ بازی و ۱۵ فینال داریم و خوشبختانه ۱۰ بازی در تهران و تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و باید تمام تلاشمان را بکار بگیریم تا ۳ امتیاز را بگیریم.

وی اضافه کرد: متاسفانه زمین تمرین خوب نداریم اما باشگاه تلاش خود را می کند. جای تعجب است که تیم های شهرستانی در تهران زمین چمن مخمل دارند اما تیم های تهرانی زمین چمن ندارند و نمی دانم مقصر آن کیست و باید التماس تیم های شهرستانی را بکنیم و از بازیکنانم ممنونم که همکاری می کنند و با وجود مشکلات با همه توان تمرین می کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (جمعه) ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

آبی‌پوشان همچنین ۱۹ بهمن نیز از ساعت ۱۷ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی پیکان را پیش رو خواهند داشت.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا