ورزشی

مجیدی: به بازیکنانم ۵۰ میلیون تومان پاداش می‌دهم/ داوری هیچ مشکلی نداشت

خبرمهم: سرمربی استقلال می‌گوید به خاطر برد در داربی ۹۶ به بازیکنانش پاداش می‌دهد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از داربی ۹۶ اظهار کرد: به خاطر برد در داربی ۱۰۰ درصد به بازیکنانم پاداش ۵۰ میلیونی که قول داده بودم را می‌دهم. این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و به تیم پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم با این پیروزی دل هوادارانمان را شاد کرده باشیم.
او درباره داوری بازی و دریافتی پرسپولیسی‌ها پیش از داربی گفت: به نظرم داوری هیچ مشکلی نداشت. آقای فغانی خوب سوت زد. اتفاقات باشگاه پرسپولیس هم به من ربط ندارد ولی در روزهای آینده راجع به مسائل باشگاه استقلال صحبت می‌کنم.
سرمربی استقلال درباره استفاده نکردن از تمام تعویض‌هایش بیان کرد: استراتژی ما این بود که بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم. بازیکنانی که در زمین داشتیم به نحو احسن وظایفشان را انجام دادند و ما نیازی به تعویض ندیدیم. ضربات پنالتی داربی هم از نظر روحی و روانی مهم است و ما کسانی را که از این نظر بهتر بودند انتخاب کردیم.
مجیدی در ادامه درباره کسل‌کننده بودن بازی توضیح داد: بازی داربی همیشه حساس است و هر تیمی از موقعیتش استفاده کند برنده بازی خواهد بود. در بازی قبلی‌پرسپولیس با بک موقعیت نصفه و نیمه به برتری رسید. بازی داربی حساس است و به همین دلیل بازی جذاب از آب در نیامد. اینجا با تمام وجود از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها با غیرت به کارشان می‌پردازند و افتخار می‌کنم که مربی استقلال و این بازیکنان با شرف هستم که بدون دریافتی چنین بازی می‌کنند. اگر این تیم حفظ شود و مشکلات مدیریتی اسفناکش حل شود، به شما قول می‌دهم که این تیم در آسیا حرف برای گفتن خواهد داشت.
او درباره وعده پاداش ۵۰ میلیونی به هر بازیکن برای برد در داربی گفت: ۱۰۰ درصد انجام می‌دهم. من اینجا اعلام می‌کنم که در ۷ بازی‌ای که ۶ دیدارش را بردیم، دوستان خوبی داشتم که در این امر کمک کردند. آن‌ها عاشق استقلال‌اند و دوست ندارند در اینستاگرام مطرح شوند و سر تمرین بیایند. من این پاداش را برای بازی بعدی دو برابر می‌کنم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا