ورزشی

دهنوی: تیم ملی فوتبال یک سر و گردن از آسیا بالاتر است

خبرمهم: پیشکسوت فوتبال ایران گفت کار سختی برای صعود به جام جهانی نداریم و امیدوارم در جام جهانی هم بتوانیم از مرحله گروهی عبور کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کار سختی برای صعود به جام جهانی نداریم و امیدوارم در جام جهانی هم بتوانیم از مرحله گروهی عبور کنیم.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، قاسم دهنوی، در خصوص بازی ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: مشکل خاصی برای پیروزی در این بازی نداریم. بازیکنان تیم ملی همه باکیفیت و بعضا لژیونر هستند و همین موضوع باعث شده تا تیم ملی ایران یک سر و گردن از آسیا بالاتر باشد. تیم بسیار خوبی داریم و قطعا به جام جهانی صعود خواهیم‌کرد.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی عنوان کرد: با وجود ابتلای چند بازیکن تیم ملی به کرونا، فکر نمی‌کنم اسکوچیچ با مشکل خاصی روبه‌رو شود زیرا جانشینان خوب و آماده‌ای به زمین خواهندرفت.  کلاس فوتبال ایران از تیم‌های عربی به مراتب بالاتر است. فقط بحث هماهنگی مطرح است که بازیکنان در این شرایط مهم می‌توانند به هماهنگی لازم نیز برسند. بازی نکردن آزمون و شاید طارمی کار را سخت می‌کند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اگر بازی با عراق را ببریم صعودمان قطعی می‌شود و می‌توان در بازی‌های بعد از بازیکنان ذخیره استفاده کرد تا آن‌ها هم فرصت بازی داشته و با تفکرات مربی هماهنگ شوند. با پیروزی مقابل عراق در واقع چند بازی تدارکاتی سطح بالا برای تیم ملی فراهم می‌شود.

دهنوی گفت: امیدوارم بعد از اینکه صعودمان به جام جهانی قطعی شد، تمام مسئولان به تیم ملی کمک کنند تا انشالله شاهد این باشیم که از مرحله گروهی صعود کنیم. مهم این است که در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم وگرنه در آسیا که یک سر و  گردن از همه تیم‌ها بالاتر هستیم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا