اجتماعیاستانیتهرانمازندران

آمادگی شهرداری تهران برای ارسال تجهیزات برف‌روبی به محورهای شمالی کشور

خبرمهم: عضو شورای شهر تهران از آمادگی شهرداری برای ارسال تجهیزات برف‌روبی و اعزام نیرو به محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،‌ درباره وقوع بارش برف سنگین در محورهای شمالی کشور و نیاز برخی هموطنان به کمک‌های ویژه اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران مسؤولیت اصلی رسیدگی به این موضوع را دارد و اگر وظیفه‌ای در این زمینه به شهرداری تهران واگذار شود متناسب با اعلام نیازها شهرداری برای کمک به هموطنان درگیر در حادثه برف اقدام می‌کند.

وی با اشاره به آمادگی ارسال تجهیزات و نیروهای مورد نیاز شهرداری تهران به استان‌های شمالی کشور افزود: در حال حاضر نیاز هموطنان حادثه‌دیده در مرحله نخست امداد و نجات بوده و تسریع در روند امدادرسانی حائز اهمیت است.

رسولی گفت: هر لحظه‌ که وظیفه‌ای در این زمینه به شهرداری تهران اعلام شود، قابلیت اجرایی خواهد داشت و برای کمک‌های جامع نیز ممکن است شهرداری لایحه‌ای به شورا واصل کند یا یکشنبه هفته آینده طرحی توسط اعضای شورا مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.

مجتبی خالدی سخنگوی‌ سازمان‌ اورژانس کشور صبح امروز اعلام کرد: بر اثر بارش برف و‌ ریزش بهمن در استان گیلان تا کنون ۷ نفر جان باختند که از این تعداد ۵ نفر بر اثر ریزش بهمن در رودبار و ۲ نفر بر اثر سقوط از ارتفاع و ریزش سقف در رشت بودند.

وی گفت: ۷۸ نفر بر اثر تروما ناشی از سقوط و سرخوردگی به مراکز درمانی اعزام شده‌اند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا