قضایی

کشته شدن مائده جوانفر، پرستار شاغل در گیلان هیچ ارتباطی با تجمعات اخیر ندارد

خبرمهم: سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گیلان شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر در تجمعات را مردود دانست و اعلام کرد مائده جوانفر پرستار شاغل در گیلان بوده است که در اثر تصادف در اتوبان رشت به قزوین جان خود را از دست داده است.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گیلان شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر در تجمعات را مردود دانست و اعلام کرد نامبرده در اثر تصادف فوت شده است.

 خبرگزاری رسمی قوه قضاییه، سید مهدی فلاح میری درمورد فوت مائده جوانفر در شهرستان رشت، اظهارکرد: مائده جوانفر پرستار شاغل در گیلان بوده است که در اثر تصادف در اتوبان رشت به قزوین جان خود را از دست داده است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گیلان، افزود: فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضا سازی منفی است.

همچنین، طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند./میزان

تنظیم کننده: آمنه آهنین پنجه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا