سیاسی

تجمعات پراکنده در برخی نقاط تهران

خبرمهم: عصر امروز در برخی نقاط تهران به صورت پراکنده تجمعات اعتراضی شکل گرفت که معترضین با حضور پلیس متفرق شدند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، عصر امروز در برخی نقاط تهران به صورت پراکنده تجمعات اعتراضی شکل گرفت که معترضین با حضور پلیس متفرق شدند.

عصر امروز برخی تجمعات اعتراضی در مرکز تهران حوالی میدان ولی عصر، خیابان کریمخان، طالقانی و برخی فرعی‌های منتهی به خیابان ولی عصر برگزار شد که افراد حاضر در این تجمعات با مداخله پلیس متفرق شدند.

برخی تجمع کنندگان در این مناطق ضمن سر دادن شعارهایی، اقدام به واژگونی و آتش‌زدن سطل‌های زباله کرده و‌ به برخی تابلوهای شهری آسیب وارد کردند؛ پلیس از طریق پرتاب گاز اشک‌آور با آنها مقابله کرد.

این تجمعات و درگیری‌ها منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در این مناطق شده، اما با گذشت زمان به میزان قابل توجهی از تعداد افراد کاسته شده است.

مسئولان از مردم خواسته‌اند که با توجه به مشکوک بودن فراخوان‌ها و حضور عناصری از گروهک‌های معاند در این تجمعات حضور پیدا نکنند.

استاندار تهران می‌گوید که در تجمعات دیشب تبعه‌هایی از ۳ کشور بازداشت شده‌اند و  ردپای مداخله برخی از سفارتخانه‌ها و سرویس‌های خارجی به وضوح مشاهده می‌شود./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. اگر حکومت دروغگویان راست میگویند بگذارید مخالفان هم مثل طرفدارانتان ازادانه به خیابان بیایند یا صدای اعتراض را به رای بگذارید تا سره از ناسره معلوم شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا