اجتماعی

به ما اعتماد کنید تا دو سال دیگر مشکلات حل می‌شود

خبرمهم: وزیر نیرو در جریان سفر به اصفهان و بازدید از پهنه شرق این شهر خطاب به کشاورزان گفت: به مطالبات آنها رسیدگی و عدالت در تقسیم آب رعایت می‌شود و تا دو سال دیگر مشکلات آنها حل می‌شود.

وزیر نیرو و هیات همراه صبح امروز (جمعه- ۲۱ آبان ماه) بعد از سفر و ورود به اصفهان، بازدید خود را از پهنه شرق اصفهان را آغاز کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، علی اکبر محرابیان این سفر را در راستای پیگیری یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم با محوریت تخصیص عادلانه آب به بهره برداران قانونی در راستای انسجام و هم افزا میان سایر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط در راستای کاهش دغدغه های جاری استان و بازدید خود را از پهنه شرق، غرب و جنوب دشت گسترده اصفهان آغاز کرد.

وزیر نیرو در بازدید از پهنه شرق اصفهان، گفت: هدفش از سفر به اصفهان تقسیم عادلانه آب و بررسی مشکلات کشاورزان این شهر است.

وی به کشاورزان اصفهانی اطمینان داد که به مطالبات آنها رسیدگی و عدالت در تقسیم آب رعایت می‌شود.

محرابیان از کشاورزان اصفهان خواست به دولت و وزارت نیرو اعتماد کنند و برای حل مشکلات زمان دهند و امیدواریم تا دو سال آینده همه کشاورزان از بهبود شرایط خود رضایت پیدا کنند.

به گفته نمایندگان کشاورزان، جاری سازی زاینده رود و اجرای قانون مصوبات ۹ ماده ای اصلی ترین خواسته این صنف است، چراکه امروز کشاورزان همه چیز خود را از دست داده اند.

قرار است وزیر نیرو در ادامه سفر خود با بالگرد از مسیر زاینده رود بازدید کند.
وزیر نیرو پس از اصفهان به چهار محال و بختیاری نیز خواهد رفت و از نزدیک مشکلات این منطقه را بررسی می‌کند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا