سیاسی

امروز در زندگی خانوادگی و اجتماعی به آنچه که به عنوان نیاز اولیه محتاج هستیم موضوع مقاومت است

خبرمهم: امام جمعه مشهد گفت:عزت اسلام و مسلمین و نزدیک شدن به فرج امام زمان (عج) مرهون مقاومت در جریان انقلاب اسلامی ایران بوده است.

نماینده‌ ولی فقیه در خراسان رضوی گفت عزت اسلام و مسلمین و نزدیک شدن به فرج امام زمان (عج) مرهون مقاومت در جریان انقلاب اسلامی ایران بوده است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،  علم الهدی در اختتامیه چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه علمیه کشور در مشهد اظهار داشت: در مقابله با دشمن در عرصه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آنچه ما را پیروز نگه داشت مقاومت بود و آنچه ما را مقاوم کرد قرآن بود.هر انسانی به سرنوشت و آینده خود نگران است و سپردن آینده به قرآن و اهل بیت (ع) باعث تضمین زندگی، خانواده و آینده خود خواهد شد.

وی افزود: امروز در زندگی خانوادگی و اجتماعی هم به آنچه که به عنوان نیاز اولیه محتاج هستیم موضوع مقاومت است که این مهم در زندگی طلاب و روحانیان حرف اول را می‌زند و هرکس در مسیر طلبه بودن و روحانیت گام برمی‌دارد باید هم خود و هم خانواده از مقاومت بیشتر برخوردار باشندتا موجب پیشرفت و تعالی او در جامعه و اجتماع شود.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور نیز اظهارداشت: چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در رشته‌های حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق تقلیدی، نهج البلاغه، تفسیر و مفاهیم قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احسان علائیان افزود: در این مسابقات محمد صادق حسینی، علی معین نژاد، محمد رضایی و خانم‌ها جان نواری، نصیری دیاری و صمدی حائز رتبه‌های نخست در رشته‌های مختلف شدند.

وی گفت:در این مسابقات دو هزار ۵۰۰ نفر از خانواده‌های طلاب اهل سنت، ۴ هزار و ۹۰ نفر از جامعه المصطفی العالمیه و ۷ هزار نفر از حوزه علمیه خواهران و مابقی از طلاب ایرانی با هم رقابت کردند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا