سیاسی

امیرعبداللهیان: ما برای رسیدن به یک توافق خوب مصمم هستیم

خبرمهم: وزیر امور خارجه کشورمان گفت ملت عزتمند ایران اثبات کرده است که عزت و احترام را با عزت و احترام پاسخ می دهد و تهدید را با مقاومت و زبان متقابل پاسخ خواهد داد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم صبح امروز (پنج شنبه) با حضور سفیران، کاردارن کشورهای دوست افزود: ملت عزتمند ایران اثبات کرده است که عزت و احترام را با عزت و احترام پاسخ می دهد و تهدید را با مقاومت و زبان متقابل پاسخ خواهد داد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،حسین امیرعبداللهیان افزود: امروز در وین یک آزمون بزرگ در مقابل آمریکا و طرف های غربی قرار دارد تا در مقابل جامعه جهانی رفتار واقعی خود را به نمایش بگذارند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان تاکید کرد: زمان پایان مذاکره را ترجمان اراده طرف های غربی در پایبندی کامل آنها به رفع تحریم ها و بازگشت همه طرف ها به تعهداتشان تعیین خواهد کرد.

امیرعبداللهیان در ادامه تصریح کردند، ما با جدیت، برنامه و ابتکار در میز مذاکره حضور داریم و برای رسیدن به یک توافق خوب مصمم هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه رویکرد دولت جدید، مردمی و تحول گرایانه است افزود: رویکرد دولت جدید عملگرایی و به نتیجه رساندن اسناد و اجرای قوانینی است که به تعویق افتاده است و این مساله در سیاست خارجی نیز دنبال می‌شود.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: توسعه مناسبات دوجانبه بر مبنای منافع مشترک و برابری را دنبال می‌کنیم و نگاه ویژه‌ای به همکاری‌های منطقه‌ای و بین المللی داریم.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در ادامه گفت: امروز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همکارانمان در وین، در حال مذاکره برای رفع تحریم‌های ظالمانه هستند و ملت ایران در طول تاریخ نشان دادند عزت را با عزت و تهدید را با مقاومت، ایستادگی و زبان متقابل پاسخ می‌دهند.

آقای امیرعبداللهیان در پایان بار دیگر فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت./صداوسیما

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا