اقتصادیسیاسیقضاییورزشی

پرونده ویلموتس تا حصول نتیجه در مجلس دنبال می‌شود

خبرمهم: رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس تا روشن شدن مقصران در تنظیم قرارداد ویلموتس این پرونده را دنبال کرده و به وظیفه قانونی خود در برابر مردم عمل می‌کند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، احمد راستینه در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارداد ویلموتس بیان کرد: مساله‌ قرارداد ویلموتس بسیار جدی و حساس است. متاسفانه به موجب این قرارداد ۱۶۵ میلیارد تومان خسارت به کشور تحمیل شده است. انتظار این است که وزارت ورزش و جوانان به صورت ویژه به موضوع ورود پیدا کند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر کوتاهی مسئولان در این امر مستند شود قطعا خسارات این قرارداد از جیب کسانی که در تنظیم این قرارداد کوتاهی کرده‌اند گرفته خواهد شد. ما به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در خصوص کوتاهی عوامل ذیربط در تنظیم این قرارداد شکایت کرده‌ایم و کمیسیون در حال بررسی این موضوع است. بنده با آقای وزیر نیز صحبت داشتم ایشان معتقد است که رای دادگاه سیاسی بوده و در دادگاه تجدیدنظر برخواهد گشت.

رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اما سوال ما این است که در شرایطی که همه این کشورها به رهبری آمریکا در تلاش هستند تا به کشور ما آسیب بزنند با چه منطقی این قرارداد اینگونه تنظیم شده است که اکنون جریمه سنگینی بر کشور تحمیل شود؟. ما در خصوص این قرارداد معترض هستیم و طرح سوال از وزیر نیز به هیات رییسه داده شده است. آقای وزیر باید به مجلس شورای اسلامی آمده و در این خصوص گزارش دهند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس در ادامه تاکید کرد: اگر مشخص شود که وزیر در این مساله کوتاهی کرده، مجلس شورای اسلامی به وظیفه قانونی خود در این خصوص عمل می‌کند ولی اگر آقای وزیر کوتاهی نکرده باشد، دستگاه قضایی با تمام افرادی که در تنظیم این قرارداد ننگین نقش داشته‌اند باید برخورد کنند.

راستینه ادامه داد: این پرونده در کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی باز شده و تا حصول نتیجه دنبال خواهد شد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا