اجتماعیسیاسیفرهنگی

ادامه بررسی موضوع ازدواج و جمعیت در کمیسیون فرهنگی

خبرمهم: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود تاکید کرد: در جلسه امروز موضوع جمعیت و خانواده و موانع بر سر راه تشکیل خانواده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، مجید نصیرایی در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به اینکه یکی از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس موضوع خانواده و جمعیت است، مانند جلسات گذشته این مهم‌ و موانع بر سر راه آن را با حضور کارشناسان و نمایندگان برخی از دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار دادیم؛ در این بررسی ها قوانین این حوزه را بررسی کردیم و متوجه شدیم در این حوزه مشکل وجود قانون نداریم بلکه مشکل در اجرای قانون است.

وی افزود: در ادامه پیشنهاد شد مرکزی در امور اجرایی مربوط به جمعیت و خانواده فعالیت داشته باشد و مباحث مربوط به این بخش را سامان دهد که مورد توافق ضمنی حاضران قرار گرفت، همچنین مقرر شد تا در جلسات آینده کمیسیون بررسی‌های بیشتری در این باره انجام شود.

نصیرایی اضافه کرد: در جلسه امروز مشکلات حوزه ورزش و جوانان نیز مورد مطرح و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان این مباحث مورد بررسی قرار گیرد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا