بین المللی

مبتلایان کرونا در آمریکا از مرز ۷۰۰ هزار گذشت/ شمار قربانیان از ۳۷ هزار فراتر رفت

خبرمهم: آمارهای جدید در آمریکا، از افزایش شمار مبتلایان به نسل جدید ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۷۰۰ هزار نفر و مرگ بیش از ۳۷ هزار مبتلا حکایت دارد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از شبکه خبری «الجزیره» قطر، مرکز اطلاعات در دانشگاه «جانز هاپکینز» آمریکا شامگاه امروز (شنبه) جدیدترین آمار مربوط به شیوع نسل جدید ویروس کرونا (COVID-19) در این کشور را منتشر کرد که بر اساس آن، ۳۵ هزار و ۴۰۷ مورد دیگر ابتلا به ویروس به ثبت رسیده تا شمار کلی مبتلایان از مرز ۷۰۰ هزار نفر فراتر رود و به ۷۰۶ هزار و ۸۳۲ تن برسد.

آمار اعلام شده از سوی این دانشگاه تحقیقاتی واقع در بالتیمور، بزرگ ترین شهر ایالت ساحلی مریلند در شمال شرق آمریکا همچنین حاکی از آن است که سه هزار و ۷۹۸ فرد دیگر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و در نتیجه آن نیز، شمار کلی قربانیان با عبور از مرز ۳۷ هزار نفر، به ۳۷ هزار و ۸۴ تن افزایش یافته است.

این در حالی است که آمریکا در زمینه شمار افراد مبتلا به نسل جدید ویروس کرونا و میزان مرگ و میر ناشی از آن همچنان با اختلاف زیادی نسبت به سایر کشورها، در رتبه نخست جهان قرار دارد./شفقنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا